Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2024

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 67 258 02 41 , fax. +48 67 258 02 41
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    Dąbrowskiego 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 67 258 02 41, fax. +48 67 258 02 41
    REGON: 570791520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawalcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w szacowanych ilościach:a) benzyna bezołowiowa Pb 95 – 7 200 litrów,b) olej napędowy ON – 89 600 litrów.Sprzedaż paliw płynnych będzie dokonywana na stacjach paliw w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego lub innych stacjach położonych w obrębie powiatu, województwa zachodniopomorskiego oraz całego kraju, będących we władaniu Wykonawcy, w godzinach minimum od 6:00 do 22:00 oraz stacjach współpracujących, honorujących wydane Zamawiającemu przez Wykonawcę karty paliowe służące do bezgotówkowego rozliczania zakupionego paliwa, uwzględniające oferowany w formularzu ofertowym stały rabat kwotowy.Określona ilość paliw płynnych są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku zamówienia publicznego. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna ze stacji będąca we władaniu Wykonawcy znajdowała się w mieście Wałcz w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną (odległość mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej www.google.pl/maps), Jeżeli w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia modernizacji którejkolwiek ze stacji paliw będącej we władaniu Wykonawcy lub wystąpi awaria na któreś ze stacji paliw, Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na innych stacjach paliw, będących we władaniu Wykonawcy położonych najbliżej siedziby stacji modernizowanej lub na której wystąpiła awaria na koszt Wykonawcy.Wykonawca wskaże w umowie adresy ewentualnych stacji zastępczych. W związku z zabezpieczeniem przez Zamawiającego dostawy paliw płynnych dla podległych jednostek organizacyjnych w tym Ochotniczej Straży Pożarnej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej dwie stacje paliw położone w obrębie powiatu wałeckiego - Załącznik nr 8 do SWZ. Stacje paliw położone w granicach powiatu wałeckiego powinny honorować karty paliw do bezgotówkowego rozliczania zakupionego paliwa oraz dokonywać sprzedaży z uwzględnieniem oferowanego w formularzu oferowanego stałego rabatu kwotowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.2022.1385 tj.) ważna co najmniej do 31.12.2024r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach