Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pracy Urzędu Miasta Tarnobrzega, Straży Miejskiej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych w Tarnobrzegu

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pracy Urzędu Miasta Tarnobrzega, Straży Miejskiej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 na potrzeby pracy Urzędu Miasta Tarnobrzega i Ochotniczych Straży Pożarnych w Tarnobrzegu w tym zakup paliwa do sprzętu silnikowego przez okres 24 miesięcy w stacjach lub stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie miasta Tarnobrzega czynnych nie krócej niż w godz. 600 - 2100. Sprzedaż będzie dokonywana na podstawie elektronicznych kart paliwowych lub kart indentyfikacyjnych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych Szacunkowa wielkość zapotrzebowania na zamawiane paliwo wynosi: Etylina Pb 95 – ilość: 17 300 litrów Olej napędowy – ilość: 29 500 litrów Dostawa paliwa realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów służbowych / czynności służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu / sprzętu silnikowego z wykorzystaniem elektronicznych kart paliwowych lub identyfikacyjnych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych. Wykonawca w załączeniu przedstawi procedurę regulującą postępowanie z kartami. Wykonawca zobowiązany jest wydać po każdorazowym tankowaniu dowód wydania paliwa osobie uprawnionej do pobrania paliwa, który powinien zawierać: datę zakupu, ilość i rodzaj pobranego paliwa, cenę obowiązującą na stacji w dniu sprzedaży pomniejszoną o stały rabat podany w ofercie cenowej, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko pobierającego paliwo wraz z jego podpisem. Karty paliwowe lub karty identyfikacyjne uprawniające do dokonania zakupu winny zostać bezpłatnie wydane w ciągu 5 dni roboczych od przedłożenia wniosku / zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy lub przedłożenia wniosku / zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty. Zamawiający dokonywać będzie zapłaty za dokonane zakupy w ramach niniejszej umowy przelewem na podstawie faktury zbiorczej wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego ustalonego na okres od 01 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Faktura wystawiona przez Wykonawcę zawierać musi miesięczne zestawienie tankowań z rozpisaniem: dat tankowań, ilości i rodzaju pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu oraz nazwiska osoby pobierającej paliwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów tj.: aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach