Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o. dokonywany na podstawie elektronicznych kart paliwowych.

Gminna Spółka Komunalna BIERKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-420 Bierutów, Zielona
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 314 62 62 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Komunalna BIERKOM Sp. z o.o.
    Zielona 4a
    56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 314 62 62 wew. 12
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bierutow.biuletyn.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o. dokonywany na podstawie elektronicznych kart paliwowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw: oleju napędowego ON dla potrzeb Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji w systemie elektronicznych kart paliwowych. Szacunkowe zapotrzebowanie na olej napędowy ON zgodny z aktualną normą PN-EN 590 do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 33 000 litrów. 1.2. Tankowania odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 1.3. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu wspólnego słownika zamówień CPV: 09134100-8 Olej napędowy 1.4. Ww. paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) i zgodne z normą PN-EN 590. 1.5. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie pojazdów Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o. za pomocą elektronicznych kart paliwowych wystawionych dla każdego pojazdu osobno. Specyfikacja samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych będzie udostępniona przed podpisaniem umowy. 1.6. Zakup oleju napędowego ON dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, z tym, że co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Odległość ta liczona jest podczas jazdy samochodem najkrótszą drogą publiczną. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni miesiąca. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu 4 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów (z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia ich ilości). Dokonanie pierwszej transakcji przy użyciu karty rozpocznie działanie całego systemu tankowania bezgotówkowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także gdy karta ulegnie zniszczeniu. Na karcie paliwowej dla pojazdów będą zakodowane dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, rodzaj paliwa, itp. (w zależności od możliwości technicznych danego Wykonawcy). Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji z uwzględnieniem oferowanego stałego upustu. 1.8. Wykonawca niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż w ciągu 15 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu w/w ilość kart paliwowych. 1.9. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, Wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy Wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Za kartę nową (na nowy pojazd) lub zniszczoną/zablokowaną z winy Zamawiającego, Zamawiający zapłaci opłatę zgodną z cennikiem opłat i stawek Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek wydać ją Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 1.10. Elektroniczne karty paliwowe muszą być zabezpieczone pod kątem dostępu poufnym kodem identyfikacyjnym PIN. 1.11. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji. Zamawiający dopuszcza możliwość generowania e-faktur. 1.12. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego - w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 1.13. Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw, na każde wezwanie Zamawiającego. 1.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania regulaminu wewnętrznego kart flotowych danego Wykonawcy, o ile nie będzie on sprzeczny z warunkami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień- koncesji, o której mowa w art.32 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018r., poz.755 z póżn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. olejem napędowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach