Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 40523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 515 186 , fax. 322 515 081
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
ul. Tadeusza Kościuszki 138
40523 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 515 186, fax. 322 515 081
REGON: 3545711101122 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach na rok 2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych bezpośrednio do zbiorników pojazdów oraz do kanistrów dla sprzętu spalinowego użytkowanego w Zakładzie Zieleni Miejskiej w Katowicach, przy użyciu kart paliwowych, w 2019 roku. 2. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, realizowane z wykorzystaniem elektronicznych, bezgotówkowych kart paliwowych, do pojazdów, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego. 3. Przewidywana ilość kart paliwowych: 50 kart paliwowych przypisanych konkretnemu pojazdowi z jego numerem rejestracyjnym; 20 kart imiennych wystawionych na Zakład Zieleni Miejskiej w celu zaopatrzenia w paliwo maszyn i sprzętu spalinowego. Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą, z którym Zamawiający podpisze umowę. Opłaty za karty paliwowe zgodnie z cenami Wykonawcy podanymi w ofercie. 4. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo w okresie realizacji zamówienia: olej napędowy ON - 77.000 [l] benzyna bezołowiowa Pb 95 - 28.000 [l] Podane w SIWZ ilości asortymentu są wielkościami orientacyjnymi. 5. Prawo opcji 1) Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje prawo opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający może zmniejszyć / zwiększyć maksymalnie do 25 % wynagrodzenie brutto za podstawowy przedmiot umowy. 2) Wynagrodzenie brutto za podstawowy przedmiot umowy zostanie wskazane przez Wykonawcę w pkt A ppkt 2 na druku „OFERTA WYKONAWCY” stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3) Zmiana wynagrodzenia, w ramach prawa opcji, może być związana z: zmniejszeniem / zwiększeniem zapotrzebowania na paliwo wiążącym się ze zmniejszeniem / zwiększeniem zakresu prac Zamawiającego na terenie miasta Katowice, zmniejszeniem / zwiększeniem taboru samochodowego / sprzętowego Zamawiającego, ewentualną zmianą cen paliw. Rabat podany na druku oferty będzie obowiązywał także dla prawa opcji. 4) W przypadku: a) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, b) niewykorzystania części zamówienia objętego prawem opcji (przy skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji zwiększającej wynagrodzenie) Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia. 5) Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający winien złożyć Wykonawcy na piśmie nie później niż do dnia 30 listopada 2019 roku. 6. Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo jakości oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz w Polskiej Normie: benzyna bezołowiowa Pb-95 PN – EN 228, olej napędowy (letni i zimowy) ON PN – EN 590. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość paliw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi, o której mowa w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 755 z późn.zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo (powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusz. e) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg
Dodano: 2024-02-16 - „Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2023-12-20 - SUKCESYWNE DOSTAW PALIW CIEKŁYCH I PŁYNU AdBLUE NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
Dodano: 2023-12-20 - SUKCESYWNE DOSTAW PALIW CIEKŁYCH I PŁYNU AdBLUE NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa paliw, adblue na potrzeby MZDIM w 2024r.
Dodano: 2023-12-04 - Sprzedaż i dostawa oleju napędowego na Instalację Przetwarzania Odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
Dodano: 2023-07-10 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów Eco Team Service Sp. z o.o. z siedzibą w Łodygowicach
Dodano: 2023-06-26 - „Sukcesywne dostawy oleju napędowego do stacji paliw Odbiorcy.”
Dodano: 2023-06-07