Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu.

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KALISZU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 40-42
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (62)76-54-203 , fax. (62)76-54-205
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KALISZU
    ul. Nowy Świat 40-42
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (62)76-54-203, fax. (62)76-54-205
    REGON: 250733170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-kalisz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzynybezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON, płynu AdBlue oraz LPG na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz poprzez sprzedaż na wszystkich stacjach paliw będących w posiadaniu Wykonawcy. Sprzedaż będzie dokonywana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych. Zamawiający przewiduje korzystanie z 30 kart flotowych. Za wydanie każdej nowej Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawanej po podpisaniu umowy oraz za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika, zamawiane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego oraz wymieniane po upływie terminu ważności każdej Karty flotowej, Wykonawca nie będzie pobierać opłaty. Za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wymieniane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego (np. błędne podanie danych umieszczonych na Karcie flotowej, uszkodzenie Karty flotowej) Wykonawca będzie pobierać opłatę w wysokości do 10,00 zł netto za Kartę flotową. Zamawiający przewiduje podczas trwania umowy zakup paliw w łącznej ilości około 26330 litrów w tym odpowiednio: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1600 litrów, oleju napędowego ON - 26600 litrów, LPG -2300 oraz płynu AdBlue w ilości około 300 litrów (podane ilości są szacunkowe, Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 4 Istotnych Postanowień Umowy). Paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2023 poz. 1314) oraz obowiązujących w tym zakresie norm.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2023 r., poz. 1385 z późn. zm.).3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska łącznie największa liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.4. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane będzie według § 2 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 4 do SWZ) przy zachowaniu stałych opustów podanych w Formularzu ofertowym.5. Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz pojazdów wg numerów rejestracyjnych uprawnionych do zakupu paliw na podstawie Kart flotowych oraz określi limit poboru paliw w odniesieniu do karty na okaziciela.6. Wykonawca wydaje Zamawiającemu bezpłatne Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, na numery rejestracyjne służbowych pojazdów Zamawiającego i na okaziciela wskazanego przez Zamawiającego oraz zamawiane w okresie obowiązywania umowy kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika oraz wymieniane po upływie terminu ważności.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości bezpłatnych Kart flotowych oraz zmiany limitu poboru paliw na wskazanych przez siebie Kartach flotowych w trakcje trwania umowy.8. W przypadku awarii Karty flotowej, Wykonawca dostarczy nową kartę w terminie 7 dni od daty zgłoszenia awarii karty przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mail lub w formie faxu.9. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat prowizyjnych i manipulacyjnych z tytułu użytkowania Kart flotowych.10. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 09134000-7 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa, 09133000-0 - LPG.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema stacjami paliw na terenie miasta Kalisza, przeznaczonych dla pojazdów osobowych i ciężarowych na których istnieje możliwość dokonywania rozliczeń bezgotówkowych przy użyciu kart flotowych dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach