Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w latach 2018-2021

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25389 Kielce, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 413 481 920
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego
    25389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 413 481 920
    REGON: 1251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach w latach 2018-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej PB 95 do samochodów służbowych Zamawiającego realizowany bezgotówkowo przy użyciu kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację zakupów benzyny bezołowiowej we wszystkie dni miesiąca, całodobowo w co najmniej na jednej stacji paliw położonych: - w granicach miasta Kielce , - w granicach miast Busko Zdrój, Jędrzejów, Kazimierza Wielka, Końskie, Opatów, Ostrowiec Świętokrzyski, Ożarów, Pińczów, Sandomierz, Starachowice, Staszów i Włoszczowa lub w odległości maksymalnie 10 km od nich, oraz sporadycznie na innych stacjach paliw na terenie całej Polski. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz stacji paliw przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich miejsca lokalizacji (adresu). 3. Realizacja zamówienia polegać będzie na tankowaniu paliwa bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych (osobowych) Zamawiającego, bez ustalonego limitu, bezgotówkowo i bez rachunku, za pomocą kart paliwowych (zabezpieczonych kodem identyfikacyjnym "PIN") wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Zakup paliwa powinien być udokumentowany wydrukiem potwierdzającym dokonanie transakcji i poprawności numeru PIN. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania odpowiedniej jakości paliwa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia z dnia 9 października 2015 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228+A1:2017-06E. 5. Zamawiający przewiduje, że w okresie 36 miesięcy realizacji zamówienia zakupi maksymalnie 47.492 litry paliwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa. Z tytułu różnicy między przewidywaną do zakupu ilością paliwa, a faktycznie zakupioną Wykonawcy nie będę przysługiwały żadne roszczenia uzupełniające lub odszkodowawcze. 6. Zamawiający informuje, że na dzień uruchomienia niniejszego postępowania posiada na stanie 16 samochodów osobowych, z których : - 4 użytkowane są w Oddziale Regionalnych KRUS Kielcach, - po 1 w Placówkach Terenowych KRUS w: Busku Zdroju. Jędrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Końskich, Opatowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ożarowie, Pińczowie, Sandomierzu, Starachowicach, Staszowie i Włoszczowie. 7. Wykaz samochodów posiadających prawo do tankowań wraz ze wskazaniem ich numerów rejestracyjnych będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą. W przypadku zaistnienia zmian w ilościach posiadanych samochodów w okresie realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy aktualny wykaz. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania Zamawiającemu, w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy, 16 kart paliwowych uprawniających do zakupu paliw w systemie bezgotówkowym. Karty paliwowe będą wydane na numery rejestracyjne pojazdów znajdujących się w wykazie, o którym mowa w pkt 8. Za wydanie pierwszych kart paliwowych do każdego samochodu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat. W przypadku wyboru do realizacji zamówienia Wykonawcy, z którym Zamawiający ma obecnie podpisana umowę, Zamawiający dopuszcza pozostawienie obecnych kart paliwowych i nie wymaga wydania nowych. Nowe karty paliwowe wydawane będą w tym przypadku dla nowych samochodów Zamawiającego. 9. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty elektronicznej, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia: -pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy o powyższym zdarzeniu w celu blokady karty w sieci punktów sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzi zgłoszenie faksem lub e-mailem, albo -w przypadku udostępnienia przez Wykonawcę dostępu do Portalu/Systemu FLOTA, Zamawiający sam zablokuje karty. 10. Zamawiający wymaga, aby zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty elektronicznej były przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu Zamawiający zobowiązany będzie podać numer i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty elektronicznej po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przejąć odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży karty. 12. W przypadkach, o którym mowa w pkt 11 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową elektroniczną kartę paliwową w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży kart. Za wydanie kart zamiennych Wykonawca obciąży Zamawiającego opłatą zgodnie z jego Tabelą (cennikiem) opłat. 13. W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty elektronicznej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia tzw. autoryzacji karty, polegającej na uzyskaniu zezwolenia na dokonanie transakcji bezgotówkowej i potwierdzenie transakcji poprzez wystawienie stosownego pokwitowania. Zapłata z tytułu ww. transakcji nastąpi na tożsamych zasadach jak rozliczenie za tankowanie prze użyciu karty elektronicznej. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pełnego monitoringu transakcji, tj. daty i miejsca tankowania, rodzaju i ilości zatankowanego paliwa, ceny za 1 litr paliwa i wartości zakupu paliwa w okresie rozliczeniowym po uwzględnieniu oferowanego rabatu/opustu z podaniem numeru karty paliwa i numeru rejestracyjnego samochodu. 15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich bezgotówkowo na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu okresu rozliczeniowego. 16.Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy, tj. od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, gdzie za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie krótszego okresu rozliczenia, np. od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego - z datą sprzedaży 15-tego dnia tego miesiąca oraz za okres od 16 do ostatniego dnia miesiąca - z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca. 17. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń opisane zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ. 18. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z realizacji zamówienia na inny/e podmiot/y. 19. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 20. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.6 ustawy, c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, d) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, f) Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związane z obrotem paliwami ciekłymi. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: - kto go udziela, - wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, - zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach