Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Częstochowie oraz podległych Placówkach Terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Korczaka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3653024, 3669760 , fax. 343 654 841
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Korczaka 5
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3653024, 3669760, fax. 343 654 841
    REGON: 1251326200432
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Częstochowie oraz podległych Placówkach Terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej 95 przez sieć stacji paliw znajdujących się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności na terenie miasta Częstochowy i pozostałym terenie województwa śląskiego przy pomocy kart paliwowych do samochodów służbowych dla Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie oraz podległych Placówek Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Kłobucku, Koniecpolu, Lublińcu, Myszkowie, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku, Żywcu . 2)Kod CPV przedmiotu zamówienia: 09.13.21.00-4 3)Zamawiający w okresie 48 miesięcy realizacji zamówienia zakupi maksymalnie 66 200 litrów paliwa (podana ilość paliwa 66 200 litry na formularzu oferty jest wartością użytą tylko dla celów porównawczych, dla potrzeb tego postępowania). Z tytułu różnicy między maksymalna ilością paliwa, a faktycznie kupioną, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 4) Wykonawca zapewni zakup benzyny bezołowiowej 95 na stacjach paliw znajdujących się w odległości nie większej niż 10 km od wymienionych przez Zamawiającego siedzib jednostek KRUS, a także na innych stacjach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie całego kraju. 5)Paliwa muszą odpowiednio spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliwa ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 680 z późn. zm.). 6)Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenach dnia z zastosowaniem umówionego rabatu. 7)Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowego zakupu 7 dni w tygodniu przez 24 h/dobę. 8)Wykonawca w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia w formie pisemnej zmian wykazu samochodów, ich numerów rejestracyjnych albo utraty karty, dostarczy Zamawiającemu nową kartę paliwową w cenie określonej w taryfikatorze opłat Wykonawcy. 9) Zamawiający może ponieść jednorazową opłatę za wydanie i używanie karty paliwowej przez cały okres trwania umowy, opłata ta nie może przekraczać 30 zł. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od potrzeby wydawania nowych kart po podpisaniu umowy na rzecz Wykonawcy, którego karty aktualnie posiada (a ich data ważności jeszcze nie upłynęła, jeżeli oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana w postępowaniu przetargowym). 10) Ilość kart może ulec zmianie wraz z zakupem nowych pojazdów lub zbyciem starych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni ważność kart w okresie trwania umowy. 11)Karty paliwowe służyć będą tylko i wyłącznie do zakupu paliwa 95. 12)W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej, Zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Wykonawcy w celu jej zablokowania. Zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo pod nr telefonu podanego przez Wykonawcę. 13)Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty, od momentu telefonicznego przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty. 14)Wykonawca zapewni kontrolę tankowania samochodów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą paliwową w tankowanym samochodzie. Kierowca dokonując transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania paliwa. 15)Rozliczanie paliwa w skali miesiąca zakupionego na podstawie kart paliwowych, odbywać się będzie dwóch okresach rozliczeniowych tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca prześle zestawienie transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra i wartość zakupionego paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). 16)Faktury za transakcje bezgotówkowe dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart paliwowych wystawiane będą przez Wykonawcę po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych zgodnie z wariantem wskazanym powyżej i wysyłane Zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od okresu rozliczeniowego, wraz z zestawieniem transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. 17)Zamawiający dokonywać będzie płatności za pobrane paliwo na konto Wykonawcy przelewem na rachunek wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony Formularz Ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach