Powiat Rypiński ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 802 432 , fax. 542 802 549
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
ul. Warszawska 38
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 802 432, fax. 542 802 549
REGON: 91086670300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego (wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie) – zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, obejmującej w szczególności: a) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie (obecnie otwarcie i prowadzenie 16 rachunków bieżących i 96 rachunków pomocniczych), w tym możliwość otwierania rachunków walutowych; b) otwieranie kolejnych rachunków bankowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; c) realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej (typu eliksir lub sorbnet), przy czym polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku, gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa; d) przyjmowanie wpłat gotówkowych; e) dokonywanie wypłat gotówkowych; f) dokonywanie wypłat gotówkowych ze środków Funduszu Pracy na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych – nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.; g) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dany dzień roboczy i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk; h) potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku; i) potwierdzanie wysokości salda na dany dzień roboczy (min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON lub w przypadku zamykania rachunku); j) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach, na wskazany rachunek; k) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie (w 2020 r. do kwoty 3.000.000,- zł (słownie: trzy miliony zł)), zabezpieczonego wekslem in blanco, służącego do pokrycia występującego w ciągu roku deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, który zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; l) przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe; m) zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; wymagany jest system bankowości internetowej umożliwiający pracę online przez przeglądarkę, w szczególności zapewniający możliwość importu przelewów i baz danych kontrahentów z oprogramowania finansowo-księgowego jednostek objętych zamówieniem; n) przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; o) wydawanie blankietów czekowych; p) wystawianie zaświadczeń o posiadaniu rachunku w banku wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach; q) obsługa i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy użyciu kart płatniczych; r) prowadzenie rachunku VAT dla każdego konta; 2. Jednostki objęte zamówieniem: a) Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; b) Powiatowe Centrum Obsługi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; c) Zespół Szkół nr 1 im. ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, ul. Kościuszki 51, 87-500 Rypin; d) Zespół Szkół Nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; e) Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; f) Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo; g) Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin; h) Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, 87-522 Ostrowite; i) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 38A, 87-500 Rypin; j) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; k) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin; l) Dom Dziecka, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; m) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin; n) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin; o) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 4, 87-500 Rypin; p) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. E. Orzeszkowej 4A, 87-500 Rypin; 3. Inne postanowienia: a) Ilości i wartości podane w załączniku nr 2 ustalone zostały na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy. Zamawiający wymaga obsługi bankowej w zakresie wynikającym z bieżących potrzeb. b) W razie przekształcenia, połączenia lub utworzenia nowych jednostek będą one obsługiwane przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ i ofercie Wykonawcy. c) Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie 1 na terenie miasta Rypina, w dni robocze, co najmniej w godzinach 9:00 – 16:00. d) W związku z przekazaniem z dniem 01.01.2021 r. Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu Ministerstwu Rolnictwa, ilość prowadzonych rachunków i ilość operacji ulegnie zmniejszeniu. e) Zamawiający oświadcza, że średni osad na rachunkach wynosi 4.000.000,00 zł. f) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 5) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-05-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-10 - Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Zawarcie umowy ramowej na udzielenie do dziewięciu gwarancji bankowych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Dodano: 2023-07-25 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
Dodano: 2022-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-28 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Żnin oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2020-12-15