Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice

Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3153001 , fax. 034 3153031
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice
    ul. Krakowska 26 26
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 034 3153001, fax. 034 3153031
    REGON: 15139874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Włodowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na obsłudze bankowej budżetu gminy Włodowice, jak również jednostek organizacyjnych podległych gminie, do których należą: - Urząd Gminy Włodowice - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włodowicach - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli we Włodowicach, - Szkoła Podstawowa we Włodowicach - Szkoła Podstawowa w Rudnikach - Szkoła Podstawowa w Zdowie - Gimnazjum we Włodowicach - Przedszkole we Włodowicach - Komunalny Zakład Budżetowy we Włodowicach oraz każdorazowo nowo utworzona jednostka organizacyjna gminy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i obsługę rachunków bieżących i pomocniczych prowadzonych w PLN, - przechowywanie środków pieniężnych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - realizację wypłat gotówkowych (w tym w ramach tzw. zastępczej obsługi kasowej na rzecz beneficjentów) - realizację przelewów bankowych, - obsługę czeków, - generowanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych w formie dokumentów - możliwość gromadzenia środków znajdujących się na rachunku bieżącym gminy na lokatach typu (overnight), - korzystanie przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) oferent powinien posiadać - uprawnienia wymagane ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe - potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego. b) oferent w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. świadczenie bankowej obsługi budżetu dla jednostki samorządu terytorialnego i jednostek organizacyjnych, o wartości min. 600 tys. zł (średnie miesięczne saldo na rachunkach bankowych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz) dołączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty - wzór stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2) kopia potwierdzenia uprawnień do wykonywania działalności bankowej wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi stanowi załącznik 2 do siwz, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, 6) wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załącznik nr 4 do siwz, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 8) wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5 do siwz; 9) oświadczenie o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom (wzór dokumentu załącznik Nr 6 siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach