Gmina Tyszowce ogłasza przetarg
- Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6619315 w. 15 , fax. 084 6619302
- Data zamieszczenia: 2010-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
ul. 3 Maja 8 8
22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
tel. 084 6619315 w. 15, fax. 084 6619302
REGON: 00055156200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/tyszowce
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Tyszowce wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą wykonywanie Bankowej obsługi budżetu Gminy Tyszowce wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, kod CPV 66.11.00.00-4. Otwarcie 24 sztuk rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych. Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. Rachunki pomocnicze Urzędu Miejskiego w Tyszowcach- 12 Rachunek podstawowy Urzędu Miejskiego w Tyszowcach- 1 Rachunek sum depozytowych- 1 Rachunek ZFŚS Urzędu Miejskiego w Tyszowcach- 1 Rachunek Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach- 1 Rachunek Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach- 1 Rachunek ZFŚS Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach- 1 Rachunek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyszowcach- 1 Rachunek pomocniczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tyszowcach- 1 Rachunek Samorządowego Centrum Kultury w Tyszowcach- 1 Rachunek Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej w Tyszowcach- 1 Rachunek Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach -1 Rachunek ZFŚS Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach- 1 Ilość rachunków może się zmieniać, w trakcie obowiązywania umowy. Może to dotyczyć rachunków inwestycji, oraz innych rachunków, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie obowiązywania umowy. Rachunki te będą prowadzone na warunkach złożonej oferty. Prowadzenie 6 sztuk rachunków bieżących. Prowadzenie 18 sztuk rachunków pomocniczych Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 2 jednostkach organizacyjnych Gminy. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to średnio 191 sztuk wpłat w różnych wartościach. Realizacja wypłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to kwota wypłat w wysokości (średnio) 85.000,00 zł. Sprzedaż blankietów czekowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2009r., że średnio w miesiącu Gmina i jej jednostki organizacyjne zrealizowały 35 sztuk czeków. Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na 3 stanowiskach. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej. Zamawiający wymaga, aby bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej na 3 stanowiskach. W przypadku konieczności zainstalowania systemu bankowości elektronicznej na większej ilości stanowisk będą ponoszone koszty takie jak w złożonej ofercie. Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 110 sztuk przelewów. Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 900 sztuk przelewów. Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załącznik do wyciągu. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk dokumentów. Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk przelewów. Obsługa wypłat z rachunków: świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych i świadczeń socjalnych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być ponad 270 sztuk przelewów. Zasilanie przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy Gminy i odprowadzania nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że jest to jedno zasilenie i jedno odprowadzenie dziennie kwoty 3.000,00zł., tj. średnio może być 40 zasileń i odprowadzeń nadmiaru gotówki miesięcznie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lublin.pl/tyszowce
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17