Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych i obejmuje: A. POZYCJA NR 1 1. Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów- Zdrój w zakresie otwarcia i prowadzenia w złotych polskich rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych (4 jednostki budżetowe, 1 zakład budżetowy i 1 samorządowa instytucja kultury) tj.: a) Gmina Miejska Świeradów-Zdrój - 1 rachunek bieżący i 6 pomocniczych, b) Urząd Miasta - 1 rachunek pomocniczy, c) Miejski Zespół Szkół - 1 rachunek bieżący i 2 pomocnicze, d) Szkoła Podstawowa Nr 2 - 1 rachunek bieżący i 2 pomocnicze, e) Zakład Komunikacji Miejskiej - 1 rachunek bieżący i 1 pomocniczy, f) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 1 rachunek bieżący i 3 pomocnicze, g) Miejska Biblioteka Publiczna - 1 rachunek bieżący. 1.1. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Zamawiającego zwiększenie liczby rachunków pomocniczych, to Wykonawca otworzy je i będzie prowadził w ramach ceny ryczałtowej, w ilości do 15 rachunków. 2. Prowadzenie kasowej obsługi Gminy i jej jednostek organizacyjnych (dokonywanie wypłat gotówkowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych). Punkt obsługi kasowej powinien znajdować się na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój, winien być czynny pięć dni w tygodniu, w dni robocze, min. 7 godzin dziennie. 3. Realizacja wpłat, z zastrzeżeniem że wpłaty od osób fizycznych do kwoty 500,00 zł wpłacane na konto Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych będą wpłacane bez pobierania żadnych opłat od wpłacających. Prowizja za dokonywane tych wpłat będą obciążały rachunek Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ramach opłaty ryczałtowej. 4. Realizacja wypłat gotówkowych, za zastrzeżeniem że prowizja za wszelkie dokonywane wypłaty gotówkowe z rachunku Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój lub jej jednostek organizacyjnych dokonywane z tych rachunków będą obciążały rachunek Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ramach opłaty ryczałtowej. 5. Dostawa i instalacja programu do elektronicznej obsługi wszystkich rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych, umożliwiającą w szczególności: 5.1. jednoczesną pracę co najmniej 2 pracowników w każdej z jednostek obsługiwanych (między innymi: logowanie do systemu, sporządzanie przelewów, edytowanie historii rachunków, pobieranie i generowanie wyciągów bankowych); Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian stanowisk objętych systemem elektronicznym w zależności od potrzeb organizacyjnych, 5.2. uzyskiwanie na bieżąco wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i na rachunkach pomocniczych, 5.3. przeszukiwanie zbioru operacji na wszystkich prowadzonych rachunkach według nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 5.4. łączenie dowolnej liczby pojedynczych przelewów w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez upoważnione osoby, 5.5. zatwierdzanie sporządzanych przelewów przez minimum dwie upoważnione osoby, 5.6. dostęp do historii operacji wykonanych na rachunkach bankowych przez okres minimum jednego roku obrotowego w trakcie obowiązywania umowy, 5.7. dostęp do właściwego rachunku bankowego poprzez uszeregowanie w bazie prowadzonych rachunków według ich nazw i numerów, 5.8. dostęp do aktualnego salda na każdym z rachunków na dowolny, wybrany dzień, 5.9. Bank udostępni w systemie bankowości elektronicznej wyciągi bankowe z rachunków z ustalonym saldem i pełną informacją (treścią) źródłową o dokonanych operacjach; wyciągi bankowe w formie elektronicznej dostępne będą w systemie bankowości elektronicznej w następnym dniu roboczym najpóźniej od godz. 8.00, 5.10. w ramach systemu bankowości elektronicznej Bank zapewni dostosowanie limitów dokonywanych transakcji do potrzeb Zamawiającego, 5.11. Bank zapewni realizację przelewów w dniu wskazanym do realizacji z opcją czekania na środki do ostatniej sesji bankowej w danym dniu, 5.12. Bank zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wszelkie usługi związane z systemem elektronicznej łączności z Bankiem, w tym instalację, wdrożenie, wszelkie aktualizacje, szkolenie użytkowników systemu, serwis, pomoc techniczną we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy, 5.13. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących program nie później niż do dnia 16 października 2016 roku, 6. Przechowywanie środków pieniężnych na rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych, z zastrzeżeniem iż konto depozytowe Gminy musi być kontem oprocentowanym. Bank ustali wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunku depozytów (wpłacane wadia, sumy stanowiące zabezpieczenie należytego wykonania umowy). Naliczanie odsetek od środków na rachunku bankowym następować będzie w okresach miesięcznych. 7. Sporządzanie i wydawanie na wniosek Zamawiającego zaświadczeń, opinii bankowych oraz informacji i potwierdzeń dotyczących bankowej obsługi budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych. 8. Przeprowadzanie na zlecenie Gminy i jej jednostek organizacyjnych rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Zamawiający upoważni Bank do pobierania wyłącznie z rachunku bieżącego należnych opłat za wykonywanie czynności bankowych w kwotach i wysokościach podanych w ofercie Banku w okresach miesięcznych. 10. Bank dołoży szczególnej staranności w zakresie zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. 2015 poz. 128). B. POZYCJA NR 2 1. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym (z zerową prowizja przygotowawczą) w każdym roku obowiązywania umowy do maksymalnej kwoty 1.000.000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego, którego oprocentowanie ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1 M i marżę banku podaną przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza, aby zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym był weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 2. Zamawiający upoważni Bank do pobierania z rachunku bieżącego należnych opłat za wykonywanie czynności bankowych w kwotach i wysokościach podanych w ofercie Banku. Naliczanie i pobieranie odsetek od kredytu następować będzie w okresach miesięcznych. 3. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - usługi Elektronicznej Identyfikacji Należności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach