Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Kołaczyce

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Kołaczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest 1) Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kołaczyce oraz następujących podległych jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski w Kołaczycach, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołaczycach, Gminna Biblioteka Publiczna w Kołaczycach, Gminny Ośrodek Kultury w Kołaczycach, Gminne Przedszkole w Kołaczycach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Kołaczycach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieździedzy, Dom Pomocy Społecznej „Nazaret” 2) Otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, 3) Realizacja poleceń przelewów (możliwość realizacji poleceń przelewów w formie elektronicznej) 4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych, 5) Dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym: dokonywanie wypłat zasiłków z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz stypendiów i zasiłków szkolnych w miejscowości będącej siedzibą gminy, 6) Automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach typu „weekend”, które będą stanowić formę depozytów automatycznych, przypadku występowania dni wolnych od pracy lokatą objęty jest cały okres świąteczny, 7) Możliwość lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych (warunki takich lokat będą każdorazowo negocjowane), 8) Możliwość udzielenia zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie wynikającej z uchwały budżetowej na dany rok. 9) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264, ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz. U z 2013 r, poz.885 ze zmianami) 10) Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych Zamawiającego oraz opłat za wyciągi bankowe i wydanie czeków. 3. Ogólne warunki obsługi bankowej. 1) Sporządzanie wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku, 2) Możliwość realizacji dyspozycji z wpływów bieżących, 3) Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o: a) prowizji – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty wartości, b) opłacie – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od kwoty czynności, 4. Ofertę należy ustalić przy założeniu, że Bank nie pobiera prowizji opłat bankowych za: 1) wpłaty gotówkowe na konta (własne i obce), 2) wydania blankietów czeków, 3) otwarcia rachunku lokat, 4) likwidację rachunków, 5) przelewy dokonywane przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, 6) od kredytu krótkoterminowego. 5. Niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat wariantowo, 6. Ustalone prowizje i opłaty wyszczególnione w ofercie, nie będą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy, 7. Z tytułu wykonywania przez Bank innych czynności niż określone w niniejszej SIWZ, Bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Tabelą prowizji i opłat”, która stanowić będzie załącznik do umowy. 8. Warunki oprocentowania rachunków i kredytów z rachunku bieżącego. 1) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, oparte na stawce WIBID dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBID 1 M - m) 2) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku; (WIBOR 1 M + m) 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących obsługę bankową Zamawiającego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w rozdziale XVIII Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach