Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4352207 , fax. 013 4352025
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 013 4352207, fax. 013 4352025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gmina Jedlicze - Urząd Gminy Jedlicze, Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedliczu, Szkoła Podstawowa w Długiem, Szkoła Podstawowa w Dobieszynie, Szkoła Podstawowa w Piotrówce, Zespół Szkolno Przedszkolny w Żarnowcu, Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Jaszczwi, Zespół Szkół -Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Potoku, Zespół Szkół w Moderówce, Zespół Szkół Publicznych w Jedliczu, Samorządowe Przedszkole w Jedliczu, Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Jedliczu, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jedliczu, Gminny Ośrodek Kultury w Jedliczu, Gminna Biblioteka Publiczna w Jedliczu, Kasa Zapomogowo - Pożyczkowa przy Urzędzie Gminy w Jedliczu, przez okres od 01.01.2014r. do 31.12.2017r. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1.1. Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych gminy obejmuje: a Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, możliwość negocjacji kursów wymiany walut, możliwość obrotu walutowego miedzy rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, b Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: przyjmowanie wpłat na rzecz Gminy Jedlicze i jej jednostek organizacyjnych bez dodatkowych opłat we wszystkich placówkach banku, dokonywanie wypłat gotówkowych w tym zaliczek w walutach wymienialnych, wypłat gotówkowych dla osób fizycznych na podstawie listy wypłat, itp. bez dodatkowych opłat, c Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, realizacja poleceń przelewów w ramach tego samego banku bez opłat, przelewy złożone w formie papierowej do godz.14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, a jeżeli zostały złożone po godzinie 14:00 to następnego dnia roboczego. możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych d Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 35 stanowisk ( w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby stanowisk, na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania) Gminy Jedlicze i jej jednostek organizacyjnych, w tym: zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, serwis oprogramowania, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb, e System bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, bezpieczny dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, możliwość dokonywania przelewów bankowych, generowanie ( wydruk) wyciągów bankowych, otwarcie i prowadzenie kont wirtualnych dla podatników podatków i opłat lokalnych bez dodatkowych opłat, udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego, pełna informacja o dacie i godzinie operacji, przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, umożliwienie użytkownikowi systemu dysponowania podpisem elektronicznym, Podpisywanie przelewów musi być możliwe za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub generowanego przez bank certyfikatu elektronicznego użytkownika. system ten musi być bezpieczny, o dostępie chronionym hasłami, system w wersji on - line f wydawanie blankietów czekowych, g wydawania opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, h zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy, i przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, k umożliwienie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie, l prowadzenie punku kasowego w budynku Urzędu Gminy w Jedliczu, ul. Rynek 6 prowadzenie punktu w godzinach zbliżonych do godzin pracy urzędu, opłaty za użytkowanie w.w lokalu będą przedmiotem odrębnej umowy dzierżawy, wyposażenie punktu w druki wpłat i wypłat gotówkowych, ł zakładanie lokat, w tym lokat niestandardowych ( automatyczne tworzenie lokat jednodniowych o/n z pozostałych na koniec dnia środków na rachunkach Urzędu Gminy), m realizacja przelewów zagranicznych, świadczenia innych standardowych usług oferowanych Zamawiający informuje że w roku 2012 wszystkie jednostki zrealizowały łącznie szacunkowo: przelewy wychodzące : 41 619 szt. przelewy przychodzące : 24 404 szt. wypłaty gotówkowe w kasie: 1 205 szt. wpłaty gotówkowe w kasie: 942 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/?mainid=58
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach