Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 5 lat.

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 5 lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 01 lutego 2019 r. do 31 stycznia 2024 r. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zawarcie umowy na okres 5 lat. 2) Otwarcie i prowadzenie 8 szt rachunków bieżących i 52 szt rachunków pomocniczych, środków bezzwrotnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych Gminy Janów Lubelski i pozostałych gminnych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt 5. 3) Realizacja przelewów w ramach banku wykonawcy bez ponoszenia opłat. 4)Korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu w formie elixir i sorbnet. 5) Możliwość prowadzenia rachunków bankowych drogą elektroniczną w systemie bankowości elektronicznej. 6) Możliwość rozliczania transakcji przelewowych w czasie rzeczywistym (w tym samym dniu). 7) Niepobieranie opłat od wypłat i wpłat gotówkowych. 8) Niepobieranie opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu. 9) Niepobieranie opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych będących należnościami budżetu od jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, osób fizycznych, osób prawnych i innych. 10) Niepobieranie opłat za otwarcie rachunków i za instalację systemu bankowości elektronicznej. 11) Nieobciążanie innymi opłatami i prowizjami nie wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonych jako średnia z ostatnich 10 dni poprzedzających każdy okres obrachunkowy, powiększony o marżę banku. Zabezpieczenie spłaty kredytu – weksel in blanco. Spłata na koniec 31 grudnia danego roku. 13) Dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunku do salda w okresach miesięcznych. 14) W przypadku przerwy w dostępie do systemu do bankowości elektronicznej bank umożliwi realizację przelewów w formie papierowej w dniu ich złożenia. 15) Dostarczanie blankietów czeków gotówkowych bez pobierania opłat. 16) Sporządzanie historii rachunku na prośbę zamawiającego bez pobierania opłat. 17) Wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na prośbę zamawiającego bez pobierania opłat. 18) Dostarczanie kart wzorów podpisów bez pobierania opłat. 19) Nie dopuszcza się możliwości zmian (negocjacji) warunków zamówienia przedstawionych w ofercie przez wykonawcę przez okres 5 lat. 3. W szczególności usługa obejmować będzie: 1) Przewidywana ilość rachunków bieżących – 8 szt i pomocniczych 52 szt. 2) Przewidywana ilość przelewów do innych banków – 230 000 szt. 3) Przewidywana ilość systemu bankowości elektronicznej (we wszystkich jednostkach) – 10 abonamentów. W Gminie ma być udostępniony 3 – stanowiskowy system bankowości elektronicznej, w pozostałych jednostkach po 1 stanowisku. 4) Wysokość kredytu w rachunku bieżącym (odnawialny) – 3 000 000 zł (na 1 rok). Są to dane szacunkowe opracowane zgodnie z przeprowadzoną analizą o operacjach bankowych zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia powyższe ilości mogą ulec zmianie. 4. Dodatkowe wymagania 1) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia, że posiada na terenie miasta Janowa Lubelskiego placówkę banku, lub zobowiąże się do jej uruchomienia od dnia 1.02.2019 r. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach i gminie rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową gminy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do otwierania nowych rachunków bankowych dla gminy i gminnych jednostek organizacyjnych w przypadku: a) łączenia, przekształcania, powoływania nowych jednostek, b) w związku z uzyskaniem przez gminę środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, c) wynikających z przepisów prawa co do utworzenia dodatkowych rachunków pomocniczych. 3) Wyciągi bankowe będą udostępniane do pobrania posiadaczowi rachunku przy wykorzystaniu usługi typu home-banking. 4) Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. 5) Kapitalizacja odsetek od rachunków bankowych raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca. 5. Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia: 1) Urząd Miejski w Janowie Lubelskim 2) Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Janowie Lubelskim 3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Janowie Lubelskim 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Momotach Górnych 5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łążku Ordynackim 6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Białej 7) Samorządowe Publiczne Przedszkole Nr 1 w Janowie Lubelskim 8) Samorządowe Publiczne Przedszkole Nr 3 w Janowie Lubelskim 9) Zakład Gospodarki Komunalnej w Janowie Lubelskim 10) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim 11) Janowski Ośrodek Kultury 12) Muzeum Regionalne w Janowie Lubelskim 13) Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Janowie Lubelskim 14) Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim. Uwaga: Wszystkie dokumenty JST potrzebne do oceny finansowej Gminy znajdują się na stronie internetowej https://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl Zakładka: Informacje finansowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach