Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych. (znak sprawy: UR.271.5.2017.ZP) Kod CPV : 66.11.00.00-3 usługi bankowe 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie 8 rachunków bieżących i 21 rachunków pomocniczych wg poniższego wykazu: Lp. Wyszczególnienie ilość rachunków bieżących podstawowych ilość rachunków pomocniczych 1. Urząd Gminy i Miasta Węgliniec 1 7 2. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu 1 5 3 Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu 1 0 4 Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu 1 2 5 Miejskie Przedszkole Publiczne w Węglińcu 1 1 6 Zespół Szkół w Węglińcu 1 2 7 Zespół Szkół w Ruszowie 1 2 8 Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie 1 2 2.2. realizację poleceń przelewu – przelewy ELIXIR ZUS, ELIXIR, 2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych, 2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych, 2.5. uruchamianie w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym, 2.6. przyjmowanie środków na lokaty : a) możliwość deponowania wolnych środków na lokatach automatycznego lokowania wolnych środków pieniężnych z konta budżetu Gminy i wskazanych jednostek organizacyjnych na lokaty overnight i weekendowe, bez względu na wysokość środków, na koniec dnia – ostatnia operacja dnia, powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z odsetkami następnego dnia roboczego jako pierwsza operacja; bez opłat i prowizji; b) możliwość deponowania wolnych środków na lokatach na warunkach negocjowanych (z wykorzystaniem poczty elektronicznej, telefonów); bez opłat i prowizji; c) możliwość dostarczenia zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie trwania umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczanie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów, zabezpieczeń należytego wykonania umowy). Przykładowo oferowanym narzędziem może być: kalkulator online, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z banku e-mail z załączonym wyliczeniem itp.; bez opłat i prowizji, 2.7. zapewnienie możliwości funkcjonowania rachunków bankowych w systemie bankowości elektronicznej, bez opłat i prowizji 2.8. zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: sprzęt, instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, np.: kryptograficznego pozwalającego na bezpośrednie połączenie się z bankiem, udostępnienie i akceptacja usług w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. System powinien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniać ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych 2.9. dostarczanie wraz z wyciągami bankowymi dowodów źródłowych, wynikających z operacji uznaniowych na rachunku bankowym. Zapewnienie możliwości drukowania wyciągów bankowych, bez opłat i prowizji. 2.10. w ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno dla każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, b) akceptacji transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych; d) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu według uzgodnionego miedzy stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania umowy e) informowania użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone prze bank) f) telefoniczna obsługę typu help desk 2.11. zapewnienie możliwości eksportu wyciągu do systemu księgowego, bez opłat i prowizji. Eksportowi powinny podlegać podatkowe dane , takie jak: imię i nazwisko, (nazwa kontrahenta), adres, numer klienta, kwota, tytuł płatności 2.12. „zerowanie” rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Węgliniec zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegających na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji 2.13. udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznej o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji 2.14. zapewnienie możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez nich upoważnioną informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez prowizji i opłat 2.15. wprowadzenie i zapewnienie usługi rachunki masowe, systemu wirtualnych rachunków kontahenckich, która umożliwi automatyczna identyfikacje masowych płatności i pozwala na: a) uzyskanie szybkiego dostępu do pełnej informacji o dokonywanych wpłatach na rachunek klienta b) automatyzacje księgowania wpłat w systemie ewidencji należności konta 2.16. obsługa kasowa Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec obejmująca następujące czynności: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, osoby prawne oraz inkasentów na poczet podatków i opłat, stanowiących dochody budżetu Gminy i Miasta Węgliniec ; b) przyjmowanie wpłat z tytułu opłat za dowody osobiste oraz wszelkich innych wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Urzędu Gminy i Miasta, prowadzone w banku obsługującym, c) dokonywanie wypłat gotówkowych według dyspozycji zamawiającego na standardowych dokumentach bankowych – czeki, d) zapewnienie możliwości wnoszenia opłat bankowych kartą płatniczą. Usługa powinna być uruchomiona nie później niż od 01.01.2018r. , bez opłat i prowizji 2.17. obsługa kasowa Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu obejmująca następujące czynności: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu dochodów należnych MGOPS oraz wszelkich innych na rachunki bankowe MGOPS, prowadzone w banku obsługującym , b) dokonywanie wypłat zgodnie z ustawą o pomocy społecznej oraz ustawą o świadczeniach rodzinnych i pielęgnacyjnych, ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawą o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz przepisami regulującymi wypłatę dodatku energetycznego na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby upoważnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego – przewidywana częstotliwość cztery razy w miesiącu – szacunkowa liczba wypłat ok. 270 szt. c) dokonywanie wypłat świadczeń okresowych z tytułu dodatków mieszkaniowych na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby uprawnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego – przewidywana częstotliwość raz w miesiącu w ciągu dwóch dni, szacunkowa liczba wypłat ok. 10 szt. d) dokonywanie wypłat stypendiów i zasiłków szkolnych – liczba wypłat ok. 9 szt. – częstotliwość – 3 razy w roku, e) zapewnienie możliwości wnoszenia opłat bankowych karta płatniczą. Usługa powinna być uruchomiona nie później niż od 01.01.2018r. , bez opłat i prowizji 2.18. obsługa kasowa Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu obejmująca następujące czynności: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu dochodów należnych ZUK oraz wszelkich innych na rachunki bankowe ZUK, prowadzone w banku obsługującym, b) zapewnienie możliwości wnoszenia opłat bankowych karta płatniczą. Usługa powinna być uruchomiona nie później niż od 01.01.2018r. , bez opłat i prowizji 2.19. Za czynności wymienione w punkcie 2.16, 2.17 i 2.18 bank nie pobiera opłat od osób dokonujących wpłat lub otrzymujących wypłaty. 2.20. Wykonawca nie pobiera opłat, prowizji bankowych od niezaangażowanego kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym 2.21.Odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym pobierane będą według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki WIBOR jednomiesięczny w dniu podpisania umowy kredytowej powiększonej o marżę banku. 2.22. Obsługa bankowa obejmuje otwieranie, prowadzenie i likwidację rachunków, o których mowa w pkt. 2.1. oraz rachunków jednostek mogących powstać w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Gminy Węgliniec jeśli wyrażą one zamiar skorzystania z obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2.23. Świadczenie usług wymienionych w punkcie 2.16, 2.17 i 2.18 będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego w dotychczasowym pomieszczeniu kasowym w godz. od 8.00 do 13.30. Pomieszczenie zostanie wydzierżawione dla Wykonawcy wg stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej w Węglińcu (na 2016 r. stawka czynszu wynosi – 9,60 zł/m2 + 23% VAT miesięcznie). Powierzchnia pomieszczenia wynosi 20 m2. Opłaty za korzystanie z mediów (tj. woda, c.o. energia elektryczna, wywóz nieczystości) w formie ryczałtu wynosić będzie 50% stawki czynszu. 2.24. Punkt kasowy znajdujący się w siedzibie Zamawiającego obsługuje przede wszystkim jednostki zamawiającego. W punkcie kasowym bank może świadczyć usługi bankowe dla innych podmiotów i osób, jednakże w odrębnym okienku kasowym. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Zapisy, o których mowa w pkt. od 6 do 7 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. 8.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności związane z obsługą bankową 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 8 do siwz. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach