Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Frysztak i jej jednostek organizacyjnych w latach 2019-2023.

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
    38130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.frysztak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Frysztak i jej jednostek organizacyjnych w latach 2019-2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Bankowa obsługa budżetu Gminy Frysztak i jej jednostek organizacyjnych w latach 2019-2023. Skład jednostek organizacyjnych Gminy Frysztak szczegółowo określony jest w rozdziale II SIWZ. Bankowa obsługa budżetu gminy obejmuje: 1. Bieżącą obsługę bankową. 2. Udzielanie kredytu w rachunku podstawowym budżetu Gminy Frysztak na wniosek Zamawiającego. 3. Pozostałe usługi bankowe: a) udzielanie poręczeń; b) wydawanie blankietów czekowych, ich potwierdzanie; c) nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec banku, zaświadczeń o prowadzeniu rachunku bankowego oraz innych zaświadczeń związanych z prowadzoną obsługą bankową, sporządzanie odpisów dokumentów; d) potwierdzanie stanu sald na rachunkach; e) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy; f) odtwarzanie historii rachunku. 4. Otwarcie nowych rachunków nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po dniu złożenia wniosku przez Zamawiającego. 5. Zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego. 6. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. 7. Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych. 8. Postawienie (udostępnienie) Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 9. Wydawanie, wznowienie i obsługa kart płatniczych. 10. Bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek. 11. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kasową Zamawiającego 12. Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez Wykonawcę z rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego 13. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. 14. Zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych. 15. Zapewnienie możliwości umieszczania w danym dniu wolnych środków przez Zamawiającego. 16. Zapewnienie możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym. 17. Zapewnienie obsługi teleserwisowej. 18. Dokonanie "wyzerowania" rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek budżetowych. 19. W razie potrzeby Zamawiającego udostępnienie w siedzibach jednostek budżetowych Gminy Frysztak usługi realizowania płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminala kart płatniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w w/w wysokości Wykonawca może wnosić w formach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1579). Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego w BS Strzyżów Oddział Frysztak - NRB: 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005. Potwierdzeniem wniesienia wadium w żądanym terminie będzie data dokonania przez Wykonawcę transakcji bankowej, wynikająca z dokumentu bankowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie uprawniające go do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876) lub inny dokument potwierdzający, iż jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia – oraz kserokopie gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument wymagany w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w szczególności: - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 r., poz. 798), albo - informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) formularz oferty – zgodnie z wzorem określonym w załączniku Nr 5 do SIWZ stanowiącym ofertę, 3) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 6; w przypadku Banku Państwowego (art. 14 i nast. Pr. Bank.) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru – odpis jest aktualny jeżeli dane w nim zawarte nie uległy zmianie i wystawiono go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 8, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9, 7) potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach