Przetargi.pl
„Balaton – rewitalizacja Etap II”- budowa w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” budynku zaplecza sanitarnego na terenie zbiornika Balaton w Trzebini.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Balaton – rewitalizacja Etap II”- budowa w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” budynku zaplecza sanitarnego na terenie zbiornika Balaton w Trzebini.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana jest w południowej części zbiornika wodnego Balaton w Trzebini przy ul. Św. Stanisława, dz. nr 658/3, obręb ewidencyjny Trzebinia, jednostka ewidencyjna Trzebinia i obejmuje wykonanie budynku zaplecza sanitarnego (w tym: opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wszystkich robót budowlanych ). Budynek zaplecza sanitarnego to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej murowanej, kryty dachem czterospadowym symetrycznym. Obiekt powinien składać się z: • pomieszczenia ratownika z węzłem sanitarnym i aneksem medycznym, • toalet męskich – umywalnia z natryskami i przebieralniami oraz 7 kabin WC i 7 pisuarów, • toalet damskich – umywalnia z natryskami i przebieralniami oraz 8 kabin WC • toalety dla osób niepełnosprawnych, • pomieszczenia dla matki z dzieckiem, • pomieszczenia technicznego, • pomieszczenia gospodarczego z węzłem sanitarnym, • zewnętrznych przebieralni, • zewnętrznych prysznicy. Powierzchnia użytkowa budynku zaplecza sanitarnego ok. 148m2 . Szczegółowy zakres robót zawiera Program funkcjonalno-użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej: • mapa do celów projektowych, • projekt budowlany, • projekty wykonawcze (w zależności od potrzeb, uzgodnionych z Zamawiającym), • przedmiary, kosztorysy • informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • STWiORB wszystkich branż, • uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń uzgodnień i opinii. Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji: Dokumentacja powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 , poz.1202 ze zm.) oraz przepisom wykonawczym m.in., wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ((t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462). Przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych Wykonawca wykona mapę do celów projektowych, zweryfikuje stan istniejący działki i infrastrukturę. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami projektowymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Projekt budowlany powinien uwzględnić wymagania Programu funkcjonalno-użytkowego oraz Zamawiającego opisane w SIWZ. Dokumentacja budowlana powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie wydruków (4 egzemplarze) i w postaci elektronicznej (1 egzemplarz) w formacie pdf. Dokumentacja budowlana powinna zawierać w szczególności: • projekt zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. Dokumentacja projektowa powinna posiadać pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odpowiednimi przepisami w stopniu umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym uzgodnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcy ds. sanitarno-higienicznych, właścicieli i gestorów uzbrojenia i mediów (oraz inne w zależności od potrzeb), • projekt obiektu kubaturowego i innych elementów zagospodarowania terenu:  projekt architektoniczny,  projekt konstrukcyjny (m.in. opis, obliczenia statystyczno-wytrzymałościowe, schematy konstrukcyjne, plany pozycji),  projekty przyłączy zewnętrznych i instalacji wewnętrznych ( wod. - kan., elektrycznej, wentylacji, c.o.), Postanowienia dodatkowe: • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. • Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieodpłatnie. • Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń – wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia „lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 2) Roboty budowlane: • wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz STWiORB, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym uzgodnionym z Zamawiającym, • sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót, • obsługa geologiczna i geodezyjna przez cały okres realizacji robót, • przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi zamontowanych urządzeń i wyposażenia, • sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, • uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub Zgłoszenie zakończenia robót. Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca udzielił na zrealizowane prace min. 48 miesięcznej gwarancji. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną oraz sporządzi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zrealizowanego zakresu robót z wkreślaniem zmian na mapę zasadniczą w zasobach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Warunkiem dokonania odbioru robót przez Zamawiającego będzie przedstawienie oświadczenia geodety o złożeniu materiałów geodezyjnych obejmujących inwentaryzację powykonawczą w P.O.D.GiK w Chrzanowie wraz z zobowiązaniem do dostarczenia kopii mapy zasadniczej potwierdzonej przez P.O.D.GiK w Chrzanowie, uwzględniającej wprowadzone zmiany. Wykonawca wykona oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca pozostawi to oznakowanie i będzie je utrzymywał do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca powinien w czasie wykonywania robót: a) w pełni przestrzegać bezpieczeństwa osób uprawnionych do przebywania na terenie budowy; b) dostarczać i utrzymywać na własny koszt wszelkie osłony, ogrodzenia, światła, znaki ostrzegawcze itp. Uwaga: przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. KOD CPV: 45000000-7-Roboty budowlane 45100000-8-Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0-Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111250-5-Badanie gruntu 45111291-4-Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112700-2-Roboty w zakresie kształtowania terenu 45200000-9-Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części 45212600-2-Roboty budowlane w zakresie pawilonów 71000000-8-Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71220000-6-Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3-Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222200-2-Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich 71242000-6-Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71248000-8-Nadzór nad projektem i dokumentacją 71300000-1-Usługi inżynieryjne 71314000-2-Usługi energetyczne i podobne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach