Przetargi.pl
Badanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na badaniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych m.st. Warszawy. 2. Zamówienie w zakresie szczegółowym polega na wykonaniu oceny stron internetowych i aplikacji mobilnych Zamawiającego pod kątem zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848) oraz na wykonaniu innych zadań związanych z dostępnością cyfrową stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych na zasadach określonych w Umowie i w załącznikach do niej. Wzór umowy, określający szczegółowo przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72421000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Rachunek sum depozytowych: Miasto Stołeczne Warszawa Nr: 48 1030 1508 0000 0005 5000 1136, ze wskazaniem w tytule przelewu sformułowania „wadium w sprawie nr ZP/JŻ/271/II-163/20”. Wskazane jest załączenie do oferty składanej w systemie potwierdzenia dokonania przelewu. Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego zostało wpłacone, o ile Wykonawca w korespondencji z Zamawiającym nie wskaże inaczej. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi zawierać w swojej treści wskazanie, że jego Beneficjentem jest Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Plac Bankowy 3/5 oraz zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 ustawy. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy 6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz cenowy -oryginał, w postaci dokumentu elektronicznego, sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej; UWAGA!!! Niezałączenie pliku lub załączenie do oferty pliku będącego skanem dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty; b) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ), c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (ekspertów), sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SIWZ, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.2. SIWZ oraz w celu dokonania przez Zamawiającego oceny oferty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 24.2. SIWZ d) Dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa; e) Dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; • czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia); f) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, DOKUMENTY WYMIENIONE W pkt III.7 lit. b) do f) mogą być przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu w jednej z form: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. g) Dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy DOKUMENT PEŁNOMOCNICTWA, o którym mowa w pkt III.7 lit g może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach