Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
- Data zamieszczenia: 2011-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
REGON: 00028860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZP/261/D/69/AI/P/5/AZ-231/4/KSEROKOPIARKI-6/2011 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, w tym na potrzeby Wydziału Pielęgniarstwa, z podziałem na sześć części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, w tym na potrzeby Wydziału Pielęgniarstwa, z podziałem na sześć następujących części: Część 1 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - kserokopiarek na potrzeby pierwszego wyposażenia Budynku Dydaktycznego Wydziału Pielęgniarstwa UMB, Część 2 - Dostawa kserokopiarki dla Zakładu Położnictwa, Ginekologii i Opieki Położniczo - Ginekologicznej, Część 3 - Dostawa kserokopiarki dla Działu Spraw Pracowniczych, Część 4 - Dostawa kserokopiarki dla Zakładu Protetyki Stomatologicznej, Część 5 - Dostawa kserokopiarki dla Zakładu Biologii Ogólnej, Część 6 - Dostawa kserokopiarki dla Zakładu Diagnostyki Biochemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZA-MÓWIENIA - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ oraz Załączniki Nr 3 - WYMAGANIA OGÓLNE - dla części 2, 3, 4, 5 i 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję i serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załączniki Nr 2 oraz Załączniki Nr 3 WYMA-GANIA OGÓŁNE - dla części 2, 3, 4, 5 i 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej
Dodano: 2013-12-03 - Dostawa sprzętu multimedialnego, urządzeń biurowych oraz sprzętu specjalistycznego zastosowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa kserokopiarek i niszczarek do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2013-07-05 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie w ramach projektu Uczeń na piątkę ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie , realizowanego przez Zespół Szkół Miejskich nr 3 w Grajewie.
Dodano: 2012-12-31 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie w ramach projektu Uczeń na piątkę ze Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie.
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa urządzeń laserowych
Dodano: 2012-10-12 - Dostawa fotokopiarek
Dodano: 2012-06-12 - Dostawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2011-09-26 - Dostawa kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2011-05-09 - Sprzedaż i dostarczenie urządzeń wielofunkcyjnych do Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku
Dodano: 2009-11-23