Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 55 89 000 , fax. 228 909 211
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
ul. Chmielna 120
00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 55 89 000, fax. 228 909 211
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM w zakresie oceny skuteczności oświetlenia tych przejść i audytu zastosowanej organizacji ruchu w dzielnicach: Białołęka, Rembertów, Wesoła, Wilanów, Ursus, Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM w zakresie oceny skuteczności oświetlenia tych przejść i audytu zastosowanej organizacji ruchu w dzielnicach: Białołęka, Rembertów, Wesoła, Wilanów, Ursus, Wola. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział V) i Formularzu cenowym (Załącznik 6) SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 221 000 EURO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, oraz którego oferta zostanie oceniona najwyżej, powinien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów te same dokumenty, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, które jest zobowiązany złożyć wykonawca, jak również te same dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, które wykonawca wykazuje z powołaniem się na zasoby tego podmiotu. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej przedstawia Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 3. Wykonawca załączy do oferty: wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 6 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Ciechanowie””
Dodano: 2023-09-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Ostrowik, gmina Poświętne
Dodano: 2023-07-05 - Wykonanie metodą uproszczoną oceny aktualnej nośności użytkowej oraz wyznaczenie wojskowej klasyfikacji obciążenia drogowych obiektów mostowych w ciągu dróg woj. wojew. mazowieckiego–nr post. 059/23
Dodano: 2023-03-15 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-12-13 - „Budowa infrastruktury sportowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. Jana Pawła II w Gostyninie”
Dodano: 2022-11-17 - Remont i wykonanie nakładki asfaltowej na drogach gminnych w msc. Ławy gm. Rzekuń
Dodano: 2022-10-27 - Określenie aktualnej nośności Mostu Legionów Józefa Piłsudskiego przez rzekę Wisłę w Płocku
Dodano: 2021-02-12 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2021-02-05 - Wykonanie dokumentacja projektowej dla inwestycji polegającej na budowie budynku administracyjno-biurowego wraz z przyłączami do sieci, zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2020-12-29 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-12-21