Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
- Data zamieszczenia: 2016-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Fordońska 6 6
85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Audyt bezpieczeństwa ruchu drogowego dla skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 189 ul. Złotowska z drogą gminną nr 020706C ul. Dworcowa w miejscowości Więcbork wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy istniejącej sygnalizacji świetlnej i wprowadzeniem detekcji ruchu pojazdów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Opis przedmiotu zamówienia Cel opracowania: Wskazanie zagrożeń dla użytkowników dróg oraz propozycję rozwiązań mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie przedmiotowego skrzyżowania oraz wykonanie dokumentacji technicznej wraz z przedmiarem, kosztorysem ofertowym, inwestorskim oraz specyfikacjami technicznymi. Opracowanie (zwane dalej dokumentacja projektowa) obejmuje swym zakresem: - Opracowanie mapy do celów projektowych z aktualnym stanem prawnym, - Inwentaryzację znaków pionowych i poziomych, - Audyt bezpieczeństwa ruchu drogowego - ocena stanu istniejącego, - Wykonanie pomiarów relacji ruchowych na skrzyżowaniu, - Opracowanie programu sygnalizacji świetlnej z uwzględnieniem pętli indukcyjnych lub wideodetekcji oraz projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu - Uzyskanie zatwierdzenia programu sygnalizacji świetlnej (Urząd Marszałkowski w Toruniu), - Dokumentacja techniczna dla rozwiązań projektowych, - Przedmiar, kosztorys ofertowy i inwestorski, - Specyfikacje techniczne, - Projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu Ponadto: a) Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do prezentacji postępów prac, w tym do niezwłocznego zgłaszania ewentualnych problemów niezbędnych do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego, co najmniej raz na miesiąc w okresie realizacji umowy (w formie zestawienia postępu prac i uzyskanych decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień, opinii i warunków), przy czym przedstawiciele Zamawiającego mają prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zadania. b) Wykonawca będzie przesyłał do Zamawiającego kopie uzyskanych decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień, opinii i warunków w dniu kolejnym po ich uzyskaniu. c) Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Należy dążyć do opisu elementu minimalnymi parametrami i cechami, jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej na znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku powinien zostać zawarty dopisek o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych. d) W przypadku zmiany przepisów w trakcie przygotowywania dokumentacji, ale przed jej odbiorem, należy treść i zakres projektu dostosować do obowiązujących przepisów na dzień przekazania Zamawiającemu. e) Uaktualnienia kosztorysów (ważność 6 miesięcy od dnia sporządzenia), aktualizacji wszelkich decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień, opinii i warunków (w przypadku, gdy tracą ważność w okresie udzielonej gwarancji) na wezwanie Zamawiającego. Czas realizacji aktualizacji - dla kosztorysów 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz 40 dni kalendarzowych dla decyzji, pozwoleń, postanowień, uzgodnień, opinii i warunków od powiadomienia za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. f) Uaktualnienia projektów stałej i tymczasowej na czas realizacji robót organizacji ruchu w momencie realizacji dokumentacji przez Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się do jego aktualizacji w ciągu 14 dni kalendarzowych (w okresie udzielonej gwarancji) od powiadomienia za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. g) W przypadku niekompletności dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji uzupełniającej lub pokrycia w całości kosztów jej wykonania. h) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikała z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pytania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. i) Po przekazaniu kompletnej dokumentacji zostanie ona zweryfikowana przez Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych, a następnie po stwierdzeniu, że dokumentacja została prawidłowo wykonana oraz złożona w ilości przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie. Kopia protokołu zostanie przekazana Wykonawcy. j) Protokół odbioru, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela/przedstawicieli wskazanych w umowie, jest podstawą do wystawienia faktury za wykonany przedmiot zamówienia. k) W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonanej dokumentacji projektowej z założonymi wymaganiami oraz opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa zostanie zwrócona Wykonawcy, celem jej poprawienia, z wyznaczeniem terminu naniesienia poprawek. Koszty transportu dokumentacji ponosi jej Wykonawca. l) Za błędy projektowe w dokumentacji projektowej, której zakres jest określony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. z dnia 10 maja 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. Poz. 1129) odpowiada Wykonawca. m) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu błędów projektowych skutkujących zwiększeniem kosztów robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń z tego tytułu do wysokości 100% wartości poniesionych dodatkowych kosztów na etapie realizacji zadania. Przedmiot zamówienia należy wykonać w formie papierowej - 3 egz. oraz na nośniku CD - 2 egz. w tym kosztorys (w formacie xls lub doc). Zawartość wersji elektronicznej ma być zgodna (identyczna) z wersją papierową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przedłużenie ulicy Brzezinowej do połączenia z ul. Mielęcińską i ul. Letnią do Al. Jana Pawła II (2015-2018) według programu niskoemisyjnego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa trasy średnicowej - I etap od ul. Toruńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowa na zadanie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 649 Pluskowęsy - Sierakowo na odc. od km 0+800,7 do km 6+350
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2512 Krężoły - Tuczno - zadanie nr 1; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2528C Murzynno - Żyrosławice - Opoczki - Przybranowo - zadanie nr 2; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od m. Gąski do m. Modliborzyce - zadanie nr 3 - ponowny
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Baruchowo
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1705C Wiewiórki - Nowa Wieś Królewska
Dodano: 2016-06-30 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 268 relacji Brzezie - Brześć Kujawski od km 9+640 do km 10+740 gmina Brześć Kujawski, powiat włocławski
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn. Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 600 m3/d w Rogowie.
Dodano: 2016-06-22