Przetargi.pl
Asysta techniczna na oprogramowanie funkcjonujące w ramach specjalistycznego systemu GIS

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Asysta techniczna na oprogramowanie funkcjonujące w ramach specjalistycznego systemu GIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej w zakresie nadzoru merytorycznego i serwisu oprogramowania firmy Sygnity S.A. funkcjonującego w Urzędzie Miasta Zielona Góra w ramach systemu GIS. 6.2. Zakres usługi: 6.2.1. NADZÓR MERYTORYCZNY - analiza i uwzględnianie zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych, niosących konieczność modyfikacji programów użytkowych i wykonanie niezbędnych, związanych z tym czynności mających na celu dostosowanie oprogramowania do zmienionych powszechnie obowiązujących przepisów prawnych. w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do realizacji zmian programu, chyba, że vacatio legis nie pozwala na dochowanie tego terminu; - aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenia lub zmiana funkcjonalności i technologii oprogramowania lub jego nowe wersje; - nadzór nad integralnością i spójnością baz danych systemu; - dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej. 6.2.2. SERWIS OPROGRAMOWANIA - analiza, diagnozowanie i usuwanie błędów; - naprawa baz danych oprogramowania; - świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym baz danych, oprogramowania systemowo-narzędziowego i oprogramowania; - przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów) do 12 wizyt serwisowo-wdrożeniowych o czasie trwania min. 6 godzin, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby przeprowadzenia takich wizyt; 6.2.3. Specjalistyczne oprogramowanie objęte usługą - KATASTER WZ z wszystkimi modułami (ewidencja gruntów i budynków) - EDYCJA MAPY (geodezyjna mapa zasadnicza i ewidencyjna - ODGiK) - REJESTR ZASOBU (zasób materiałów geodezyjnych - ODGiK) - GeoZEZWOLENIA (rejestr zajętość terenu) - GeoPRACE (roboty geodezyjne - ODKiK) - GeoZLECENIA ( rozliczanie wykorzystywania zasobu geodezyjnego) - GeoOSNOWA (prowadzenie osnowy geodezyjnej) - GeoZUD (uzgodnienia dokumentacji projektowej) - GeoADRES (system adresacji) - ArcIMS - serwisy mapowe - SONET - Planowanie Przestrzenne - SONET DE i EE - aplikacje narzędziowe - MIENIE - ewidencja mienia (nieruchomości) - REJESTR POZWOLEŃ NA BUDOWĘ - obsługa procesów związanych z wydawaniem pozwoleń na budowę 6.2.4. Wymagania związane ze świadczeniem usługi nadzoru merytorycznego i serwisu oprogramowania. - wykonywanie Usługi ze starannością właściwą dla podmiotu profesjonalnie zajmującego się tego typu usługami. - zapewnienie poprawność merytorycznej świadczonej usługi - w zakresie realizacji usług przestrzeganie obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisów prawnych - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu niezbędnej fachowej wiedzy i doświadczeniu w zakresie niezbędnym do realizacji usługi - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu praw autorskich lub pisemna zgoda od właściciela praw autorskich do OPROGRAMOWANIA wymienionego w pkt 3.2.3. na ingerencję w w/w OPRGRAMOWANIE celem świadczenia usług nadzoru autorskiego i serwisu - przestrzeganie Poziomu Usług Serwisowych w zakresie Czasów Reakcji, Czasów Realizacji lub innych przyjętych parametrów zależnych od Krytyczności Zgłoszenia Serwisowego określonych w punkcie 3.3.; - pisemne informowanie Zamawiającego o wydaniu nowej wersji OPROGRAMOWANIA; - na pisemne żądanie Zamawiającego przekazywanie nowych wersje oprogramowania wraz z wymaganą dokumentacją użytkową, natomiast w przypadku poprawek (updade) - opis tych poprawek, podstawę formalno-prawną jeżeli wynikają one ze zmian w przepisach prawnych - Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o potrzebach sprzętowo-systemowych, koniecznych do uruchomienia nowych wersji OPROGRAMOWANIA z wyprzedzeniem 3 miesięcy przed wydaniem ich nowej wersji oprogramowania. - Zdalny dostęp przez Wykonawcę do zasobów informatycznych UM jest możliwy po każdorazowym wcześniejszym ustaleniu przez Strony. - Zdalna współpraca nie może wchodzić w kompetencje osób odpowiedzialnych z ramienia urzędu, czyli administratorów: baz danych, systemów sieciowych i itp. Nie można zmieniać żadnych ustawień aktualnych systemów bez wiedzy i zgody administratora danego zasobu urzędu, - Zdalna współpraca jest ograniczona czasowo w ciągu dnia i jest monitorowana w ramach ogólnego systemu zabezpieczeń obecnego w UM. - Po wykonaniu pracy zdalnej przekazuje się raport pocztą elektroniczną osobie odpowiedzialnej od strony technicznej, dotyczy to prac aktualizacyjnych starych projektów bądź instalacji nowych, 6.3. Definicje krytyczności zgłoszenia i czasu reakcji i realizacji: 6.3.1. Kategorie Błędów - błędy dzieli się na trzy kategorie, zgodnie z poniższymi definicjami: - Błąd Krytyczny - błąd uniemożliwiający całkowicie eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie niepozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia. - Błąd Istotny - błąd uniemożliwiający w danej chwili eksploatację oprogramowania lub powodujący utratę danych lub powodujący uszkodzenie danych i jednocześnie pozwalający na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia, bez istotnego wydłużenia czasu wykonywanych operacji. - Błąd Inny - pozostałe błędy, które nie zostały zakwalifikowane jako błędy istotne lub błędy krytyczne. 6.3.2.Czasy Reakcji i Realizacji - dla poszczególnych kategorii błędów wprowadza się następujące czasy reakcji: - Błąd Krytyczny - przystąpienie do usuwania błędu niezwłocznie od momentu zgłoszenia, a usunięcie błędu w ciągu 1-go dnia roboczego od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. - Błąd Istotny - przystąpienie do usuwania błędu w ciągu 24 godzin, a usunięcie błędu w ciągu 5 dni roboczych od chwili zaakceptowania przez strony sposobu działania. - Błąd Inny - w terminie ustalonym przez Strony. 6.4. Zasady korzystania z zasobu informatycznego Urzędu Miasta w Zielonej Górze: 6.4.1. W związku z sytuacjami, które wpływają, albo mogą wpływać na stabilną pracę zasobu informatycznego w Urzędzie Miasta określamy zasady współpracy z firmami świadczącymi usługi informatyczne dla urzędu: a) zdalna współpraca jest możliwa po każdorazowym wcześniejszym ustaleniu przez Strony. b) zdalna współpraca nie może wchodzić w kompetencje osób odpowiedzialnych z ramienia urzędu, czyli administratorów: baz danych, systemów sieciowych i itp. Nie można zmieniać żadnych ustawień aktualnych systemów bez wiedzy i zgody administratora danego zasobu urzędu, pod rygorem zerwania umowy. Jeżeli wyniknie taka potrzeba to wymaga uzgodnienia telefonicznego lub e-mail. c) Zdalna współpraca jest ograniczona czasowo w ciągu dnia i jest monitorowana w ramach ogólnego systemu zabezpieczeń obecnego w urzędzie. d) po wykonaniu pracy zdalnej przekazuje się raport w postaci emaila osobie odpowiedzialnej od strony technicznej. Dotyczy to prac aktualizacyjnych starych projektów bądź instalacji nowych. e) przyjazd dotyczący planowanych nowych projektów, bądź aktualizacji już istniejących musi być awizowany przed rozpoczęciem osobom odpowiedzialnym z ramienia urzędu od strony technicznej. f) ewentualne ustalenia techniczne, jeśli to możliwe powinny być prowadzone przed przyjazdem, a zakres przewidzianych prac (plan pracy) powinien być zgłoszony i konsultowany z administratorem danego zasobu informatycznego, przed przystąpieniem do pracy na miejscu, w celu stwierdzenia, czy planowane prace nie będą wpływały na stabilną pracę istniejącego zasobu informatycznego lub czy są techniczne możliwości do realizacji zgłoszonego planu. g) każda praca wykonywana na miejscu w urzędzie kończy się szczegółowym protokołem pobytu. h) osobą odpowiedzialną od strony technicznej za kontakty z Wykonawcą z ramienia Urzędu Miasta Zielona Góra jest p. Witold Kazimierczak lub inna osoba wskazana przez osobę odpowiedzialną za realizację Umowy ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach