Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
- Data zamieszczenia: 2021-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
REGON: 17823500000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem realizacji zamówienia jest asysta techniczna w wymiarze 800 godzin dla systemu informatycznego Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji i jego składowych narzędzi. Działający obecnie w Instytucie Badań Edukacyjnych system informatyczny ZRK wraz z aplikacjami towarzyszącymi wymaga wsparcia w postaci asysty technicznej. Jako asystę techniczną rozumie się przeprowadzenie dalszych prac programistycznych polegających na synchronizacji ZRK z aplikacjami towarzyszącymi, konfiguracji poszczególnych elementów składających się na całość ZRK, usuwaniu błędów systemów oraz na dodaniu nowych funkcjonalności Systemu, które zwiększą wartość Systemu oraz zwiększą możliwości korzystania z niego przez użytkowników. Celem realizowanego zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług programistycznych dotyczących asysty technicznej, utrzymania i rozbudowy systemu informatycznego Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji wraz z aplikacjami towarzyszącymi, polegających na pracach analitycznych, programistycznych i instalacyjnych oraz sporządzaniu Dokumentacji technicznej oraz Dokumentacji Użytkownika Systemu, zgodnie z pojawiającymi się potrzebami, w formie zleceń jednostkowych, świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego po dokonanej w ramach zamówienia rozbudowie Systemu lub po wykonaniu prac programistycznych w ramach asysty technicznej. Realizacja zamówienia będzie polegała na realizacji konkretnych jednostkowych zleceń Zamawiającego dotyczących utrzymania, rozbudowy lub asysty technicznej wraz z niezbędną Dokumentacją. Zlecenia jednostkowe mogą obejmować m.in. wdrożenie nowych funkcjonalności, dodanie obsługi nowych procesów biznesowych lub modyfikację istniejących, wdrożenie rekomendacji wynikających z testów bezpieczeństwa, testów wydajnościowych i innych, wdrożenie zmian z zakresu poprawy dostępności i użyteczności Systemu. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane w systemie Redmine w zależności od potrzeb zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.
Dodano: 2024-01-19 - Świadczenie usług doradczych IT dla Urzędu Miasta Otwocka.
Dodano: 2023-07-17 - Usługa kontynuacji Asysty Technicznej i Konserwacji dla oprogramowania GEO-INFO w odniesieniu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania.
Dodano: 2023-06-12 - Usługi związane z oceną stron internetowych i aplikacji Urzędu m.st. W-wy pod kątem ich zgodności z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Dodano: 2023-04-28 - Asysta techniczna do SI ZRK i składowych narzędzi Znak sprawy: IBE/44/2022
Dodano: 2022-12-07 - Usługa doradztwa informatycznego – konsulting w ramach projektu pn. „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym - System iPFRON+”
Dodano: 2021-04-22 - Realizacja usługi asysty technicznej i wsparcia oprogramowania centralnego systemu informatycznego, zainstalowanego na platformie sprzętowej, stanowiące funkcjonalną całość na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2021-03-01 - Usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365
Dodano: 2021-02-03 - Usługa doradztwa informatycznego – konsulting w ramach projektu pn. „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym - System iPFRON+”
Dodano: 2020-12-29 - Usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365
Dodano: 2020-12-29