Przetargi.pl
Artykuły spożywcze i makarony

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Artykuły spożywcze i makarony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych i makaronów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia ; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej . 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4.Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 z uwzględnieniem art.24a , oraz Wykonawców, którzy: a.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.4; b.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c.nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert , na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie , o którym mowa w art. 46 ust.3 , albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą ; d.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania ; e.nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu , z zastrzeżeniem art.26 ust.3; 8.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców , którzy złożyli oferty o : f.wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. g.Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. h.Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje , o których mowa w pkt.8 lit.a-c , na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 11. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie dokumentów wymaganych w Rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu wykazania spełnienia przez wykonawców warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo Zamówień Publicznych oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 art. 24 i art. 44 Ustawy, według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy . 1.3. Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ - o nie zaleganiu z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 U pzp - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 U pzp 1.4. oświadczenia Wykonawcy według wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ , że : - spełnienia wymogi określone odpowiednimi przepisami prawa w zakresie produkcji i obrotu towarami spożywczymi , - dysponuje środkiem transportu dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności . 2.W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1. - 1.3. składa każdy z podmiotów . Pozostałe dokumenty z Rozdziału IV składają te podmioty łącznie. 3.Dokumenty wymienione w pkt 1.2. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 4.1.zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.2. i 1.3. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.4.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach