Przetargi.pl
„Aranżacja przestrzeni wizualnej recepcji i holu głównego Europejskiego Centrum Bajki”

EUROPEJSKIE CENTRUM BAJKI IM.KOZIOŁKA MATOŁKA W PACANOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, ul. Kornela Makuszyńskiego 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 376 50 88
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EUROPEJSKIE CENTRUM BAJKI IM.KOZIOŁKA MATOŁKA W PACANOWIE
    ul. Kornela Makuszyńskiego 1
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 376 50 88
    REGON: 290016810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumbajki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Aranżacja przestrzeni wizualnej recepcji i holu głównego Europejskiego Centrum Bajki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie aranżacji przestrzeni wizualnej recepcji i holu głównego w budynku Europejskiego Centrum Bajki w Pacanowie przy ul. Kornela Makuszyńskiego 1 poprzez m.in:1) wykonanie prac przygotowawczych,2) demontaż istniejących elementów wyposażenia holu,3) malowanie i wykończenie sufitów; 4) wzniesienie ścian działowych;5) wykonanie i montaż otwieralnych przesłon okiennych;6) montaż opraw kierunkowych,7) dostawę i montaż elementów wyposażenia wnętrza.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [OPZ] znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79931000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7500,00 zł słownie: (siedem tysięcy pięćset 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 03 marca 2023 r. do godz. 09.00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp w zależności od wyboru Wykonawcy:1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 51 8517 0007 0040 0400 3001 0002 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: 2/ECB/P/20232) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy:1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) kwotę gwarancji,3) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………”4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ lub nieutrzymywanie nieprzerwanie wadium do upływu terminu związania ofertą spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.10. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie.Zdolność techniczna:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresieZdolność zawodowa:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem była realizacja 3 aranżacji/scenografii odpowiadających, co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę minimum 500 000 netto każda,b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem prac wysokościowych z uprawnieniami do montażu rusztowańc) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem projektu, który nadzorował wykonanie 3 inwestycji, których przedmiotem była realizacja aranżacji/scenografii odpowiadających, co do rodzaju i charakteru przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych netto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną