Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja dekoracji świąteczno-noworocznej w Jeleniej Górze na sezon 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na aranżacji i montażu dekoracji świąteczno-noworocznych w Jeleniej Górze w okresie od 05.12.2018 r. do 04.02.2019 r. w tym: - montaż elementów dekoracji, - podłączenie do systemu zasilania energetycznego, - zapewnienie sprawnego działania zamontowanych dekoracji, -demontaż zamontowanych dekoracji. Zamówienie dotyczy aranżacji dekoracji w następujących lokalizacjach w Jeleniej Górze:- Plac Ratuszowy, Plac Piastowski, - Jagniątków ul. Karkonoska teren vis-a-vis nr 119, -Sobieszów, skrzyżowanie ulicy Cieplickiej z Domeyki, - obręb 10-ciu (dziesięciu) skrzyżowań uli wskazanych przez Zamawiającego w Tomie III SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy) wg zasad określonych w pkt 11 Tomu I SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 informacje o tych podmiotach. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy. III.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. VI.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2018 r., poz. 798 z późn. zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oklejenie przeszkleń okien, drzwi, witryn folią matową „mleczną” lub „szronioną” nieprzezierną w pomieszczeniach punktu szczepień zlokalizowanych w budynku przy ulicy MSC 50/52.
Dodano: 2022-02-14 - Porozumienie zawarte dnia 30.04.2021 r. w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-21 - Porozumienie w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-17 - Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
Dodano: 2020-11-25 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-10-08 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-06-05 - Niwelacja hałd i zagłębień w południowo zachodniej części Zbiornika Mietkowskiego – dostosowanie zbiornika do wymagań siedliskowych gatunków ptaków
Dodano: 2019-12-23 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054 - 2
Dodano: 2019-11-07 - "Aranżacja dekoracji świąteczno - noworocznej w Jeleniej Górze w sezonie 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022"
Dodano: 2019-10-29 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054
Dodano: 2019-10-29