Przetargi.pl
Aktualizacja projektów budowlano – wykonawczych dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik”

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja projektów budowlano – wykonawczych dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) aktualizacja projektów budowlano – wykonawczych dla zadania inwestycyjnego „Rozbudowa systemu oczyszczania i odprowadzania wód deszczowych w Gminie Miejskiej Świdnik” 2) nadzór autorski wielobranżowy (objęty prawem opcji) 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia 1) Dokumentacja a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Kosztorys inwestorski, 2) Nadzór autorski 1.2 Dokumentacja projektowa: 1) aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego oczyszczalni wód deszczowych – branża technologiczna i konstrukcyjna wraz z wykonaniem specyfikacji technicznych 2) aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego zbiornika retencyjnego- branża technologiczna i konstrukcyjna wraz z wykonaniem specyfikacji technicznych 3) aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego rowu odpływowego oraz operaty wodno-prawne – branża melioracyjna wraz z wykonaniem specyfikacji technicznych 4) aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego kanału dopływowego – branża technologiczna i konstrukcyjna wraz z wykonaniem specyfikacji technicznych 5) wykonanie projektu budowlano – wykonawczego drogi dojazdowej/technicznej do oczyszczalni wód deszczowych wraz z zagospodarowaniem terenu – branża drogowa wraz z wykonaniem specyfikacji technicznych 6) badania geotechniczne, 7) Przedmiary robót dotyczące wszystkich zaktualizowanych projektów budowlano- wykonawczych wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich 8) Informacja BIOZ 1.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów 4) Wniosek i pozwolenie na budowę w części dotyczącej zmian ze względu na aktualizację projektów pod kątem obowiązujących przepisów 1.4 Nadzór autorski Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski wielobranżowy. 2. Przedmiot zamówienia określa 1) Program funkcjonalno-użytkowy 2) Kopia dokumentacji projektowej podlegającej aktualizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach