Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-163 Wrocław, al. Marcina Kromera
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 32 72 100 , fax. 71 32 72 390
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
al. Marcina Kromera 44
51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 32 72 100, fax. 71 32 72 390
REGON: 93193483900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgkikm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja licencji do oprogramowania Enova365, dostawa urządzeń FortiGate oraz wsparcia dla półki do macierzy IBM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja licencji do oprogramowania Enova365, dostawa urządzeń FortiGate oraz wsparcia dla półki do macierzy IBM. Zamówienie obejmuje trzy części: Część I Aktualizacja terminowa licencji Enova365 na okres 1 roku tj. od 30.11.2019 r. do 29.11.2020 r. Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr I zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II Zakup urządzenia Fortigate 100E - 2 szt. Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr II zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1b do SIWZ. Część III Wsparcie gwarancyjne (wsparcie typu 9x5 SBD) dla półki do macierzy IBM v3700 na okres 1 roku (data wygaśnięcia licencji 02.12.2019 r.) Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr III zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1c do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 20 sztuk bezterminowej licencji dla podmiotów administracji publicznej Microsoft WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP NL Gov UsrCAL, 6VC-03766
Dodano: 2021-04-01 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2018-12-21 - Dostawę oprogramowania oraz wsparcia oprogramowania.
Dodano: 2018-09-17 - Dostawa oprogramowania.
Dodano: 2017-09-28 - Rozbudowa systemu informatycznego AMMS.
Dodano: 2017-08-09 - Dostawa oprogramowania wg VI pakietów.
Dodano: 2017-07-20 - DOSTAWA I INSTALACJA LICENCJI DLA NAZWANYCH UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMU DO WYDAWANIA I OBSŁUGI BEZPIECZNEGO PODPISU ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY SĄDÓW POWSZECHNYCH
Dodano: 2016-11-16