Przetargi.pl
Aktualizacja baz danych statków powietrznych

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja baz danych statków powietrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji baz danych statków powietrznych eksploatowanych przez 33 BLTr Powidz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 2. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania: Nr zadania OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ILOŚĆ JM 1 Aktualizacja GPS Bendex King KLN900 i radaru pogodowego RDR2000 1.1 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych systemu nawigacji satelitarnej Bendix - King KLN900 zabudowanych na pokładzie samolotu M - 28, dla strefy europejskiej i afrykańskiej - ATL 4 EUR EEU AFR 7 szt. 1.2 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych Radaru Pogodowego RDR 2000 (KMD 550/850) firmy Bendix - King zabudowanych na pokładzie samolotu M - 28 dla strefy europejskiej 7 szt. 1.3 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych Radaru Pogodowego RDR 2000 (EX500/EX600) zabudowanych na pokładzie śmigłowca W-3 dla strefy europejskiej 2 szt. 2 Aktualizacja EGPWS 2.1 Aktualizacja 2 x rok (co pół roku) Terrain Data Base systemu EGPWS MK VI firmy Honeywall zabudowanych na pokładzie samolotu M - 28 7 szt. 2.2 Aktualizacja 1 x rok Terrain Data Base systemu EGPWS MKVII 9651076040226226 zabudowanych na pokładzie samolotu C-130E 5 szt. 3 Aktualizacja Garmin 3.1 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych systemu nawigacji satelitarnej typu Garmin 155XL zabudowanych na pokładzie śmigłowca W-3, Mi-17 dla strefy europejskiej 10 szt. 3.2 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych systemu nawigacji satelitarnej typu Garmin typ GTN 625 zabudowanych na pokładzie śmigłowca W-3 dla strefy europejskiej 2 szt. 3.3 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych systemu nawigacji satelitarnej typu Garmin GPSMAP Aera 795 eksploatowanych na pokładzie samolotu C 130E Hercules. Aktualizacja musi obejmować takie elementy jak: Airport Directory, Dane nawigacyjne, Przeszkody, Safe Taxi, Teren dla strefy Worldwide (cały świat). 2 szt. 3.4 Roczny serwis aktualizacyjny baz danych systemu nawigacji satelitarnej typu Garmin GPSMAP 695 eksploatowanych na pokładzie samolotu C 130E Hercules. Aktualizacja musi obejmować takie elementy jak: Airport Directory, Dane nawigacyjne, Przeszkody, Safe Taxi, Teren dla strefy Worldwide (cały świat). 5 szt. 4 Aktualizacja AvMap EKP V 4.1 Roczna aktualizacja baz danych nakolannego systemu nawigacji satelitarnej AvMap EKP V series: Aeronautical Database Europe+Africa (Update Service: 1 year subscription) do użytku na pokładzie śmigłowców Mi-17 7 eskadry działań specjalnych 7 szt. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Wykonawca, na czas trwania umowy dostarczy do Zamawiającego, niezbędne wyposażenie (adapter, przejściówka itp.) do przeprowadzenia aktualizacji baz danych przez bezpośredniego użytkownika statków powietrznych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2A-2D do SIWZ c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2. Po terminie składania ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach