Miasto Jasło ogłasza przetarg
- Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
- Data zamieszczenia: 2016-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
ul. Rynek 12
38200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
REGON: 37044030100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie targowiskami w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a. Administrowanie targowiskiem „Mój Rynek” na Placu Bartłomieja w Jaśle, działka ewid. nr 2409 o pow. 1 852 m² - Obręb Nr 8 – Centrum i skwer przy ul. Stromej – północna część działki ewid. nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Modrzejewskiego – teren należący do Miasta Jasła wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, b. Administrowanie targowiskiem „Bazar” przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewid. nr 2429/1, 2426/9, 2428/1 i 2430 Obręb Nr 8 – Centrum o łącznej pow. 6 292 m² i część działki ewidencyjnej nr 2425/3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej i Zielonej – teren należący do Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony „DUO”, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, c. Administrowanie targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 157/6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m² Obręb Nr 6 – Zachód obejmującym działki ewidencyjne nr 157/6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m² - teren należący do Miasta Jasła. Lokalizację w/w targowisk określa załącznik nr 1 do umowy. 2. W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności: a. organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, b. przestrzeganie wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciw pożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, c. utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości urządzeń, wyposażenia oraz powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, d. zapewnienie prawidłowej pod względem technicznym eksploatacji targowisk, urządzeń i wyposażenia, ze szczególnym uwzględnieniem technicznych parametrów eksploatacji targowiska „Mój Rynek” wynikających z dokumentacji technicznej, w tym zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, e. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości, f. zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 4 do umowy, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, g. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, h. usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach, i. przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, a za tym przestrzeganie godzin pracy Administratora Targowisk, j. ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jaśle, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk, k. wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku „Mój Rynek” l. w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą, m. zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach, n. pobieranie i odprowadzanie na rachunek miasta opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych przez Burmistrza Miasta Jasła, o. w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian, p. wykonywanie innych obowiązków nie wymienionych powyżej a wynikających z Regulaminu Targowisk. 3. Za administrowanie targowiskami Administratorowi Targowisk przysługuje miesięczne wynagrodzenie brutto stanowiące określoną procentowo część zainkasowanych miesięcznych wpływów z opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach miejskich w Jaśle pomniejszonych o podatek VAT, płatne z konta Zleceniodawcy na podstawie przedłożonej przez Administratora Targowisk faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
Dodano: 2023-03-07 - Administrowanie targowiskami w Jaśle.
Dodano: 2023-01-11 - Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym
Dodano: 2021-02-15 - Administrowanie targowiskami w Jaśle.
Dodano: 2021-02-12 - Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
Dodano: 2021-01-20 - Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym
Dodano: 2020-12-29 - Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
Dodano: 2020-11-27 - Zarządzanie zasobem lokalowym
Dodano: 2020-11-17 - Administrowanie targowiskami w Jaśle
Dodano: 2020-11-17 - Wybór Operatora Przemyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Innowacji
Dodano: 2020-11-03