Przetargi.pl
Administrowanie nieruchomościami, utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów nad Jeziorem Tarnobrzeskim wchodzących w skład zasobu nieruchomości Miasta Tarnobrzega wraz z wykonywaniem sezonowych prac

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI IM. A.FREYERA W TARNOBRZEGU ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, Aleja Niepodległości 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI IM. A.FREYERA W TARNOBRZEGU
    Aleja Niepodległości 2
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    REGON: 180805126
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie nieruchomościami, utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów nad Jeziorem Tarnobrzeskim wchodzących w skład zasobu nieruchomości Miasta Tarnobrzega wraz z wykonywaniem sezonowych prac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy w okresie od dnia podpisania umowy, przez okres 9 miesięcy, jednak nie dłużej niż do 31.12.2024 r. należy:1. Całodobowe wykonywanie czynności pogotowia technicznego, w tym:1) usuwanie awarii oraz prowadzenie niezbędnych prac zabezpieczających na istniejących instalacjach, urządzeniach technicznych, placach zabaw, boiskach sportowych oraz elementach małej architektury,2) podejmowanie wszelkich koniecznych działań zmierzających do zahamowania bezpośrednich następstw awarii i ich usunięcia,3) czynności polegające na konserwacjach i bieżących naprawach, niezbędnych do utrzymania obiektów budowlanych i ich otoczenia w należytym stanie technicznym,4) likwidację przyczyn i skutków uszkodzeń powodujących niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń,5) zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, w szczególności racjonalne wykorzystanie energii elektrycznej – oświetlenie dróg, ciągów pieszo rowerowych i parkingów.6) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania, właściwej eksploatacji nieruchomości i obsługi technicznej,7) bieżące administrowanie nieruchomością, jak również czynności zmierzające do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem,8) wyrównanie plaży – linii brzegowej wzdłuż ul. Żeglarskiej i Plażowej, likwidacja łach poprzez rozprowadzenie zalegającego piachu równomiernie na plaży (przynajmniej dwa razy w roku przed i po sezonie lub w uzgodnionym terminie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ),9) w razie potrzeby rozwiezienie i wyrównanie 800 (+/- 200) ton atestowanego piachu (zapewnia Zamawiający) wzdłuż linii brzegowej ul. Żeglarskiej i ul. Plażowej,10) co najmniej raz na 7 dni przesiew oraz wyrównanie piasku na plaży,11) opróżnianie koszy oraz sprzątanie ich pobliża, przewóz do miejsca odbioru odpadów co najmniej raz dziennie, stosownie do potrzeb,12) uzupełnianie worków w pojemnikach na odpady, worki zapewnia Wykonawca,13) w razie potrzeby ustawienie w ścisłym pobliżu pojemników na odpady przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, dodatkowych kubłów wyposażonych w worki (worki zapewnia Wykonawca), w celu uniknięcia składowania odpadów poza pojemnikami, kubłami, kontenerami,14) obsługa budynków sanitarnych, sprzątanie sanitariatów stacjonarnych co najmniej raz dziennie (w zależności od potrzeb częściej), środki czystości zapewnia Wykonawca, dopuszczalne środki czystości, które nie uszkodzą materiałów (w tym stal nierdzewna), z których wykonane są urządzenia sanitarne,15) utrzymanie porządku wokół toalet przenośnych, toalety przenośne zapewni Zamawiający, a ich ilość uzależniona będzie od potrzeb. Wykonawca ma obowiązek przekazać do Zamawiającego informację na temat stanu czystości toalet przenośnych w celu zamówienia dodatkowego serwisu,16) uzupełnianie toalet (na bieżąco) w środki higieniczne tj. mydło, papier toaletowy itp. (środki higieniczne zapewnia Wykonawca),17) utrzymanie altan, elementów małej architektury, budynków sanitarnych wraz z urządzeniami w należytym stanie technicznym oraz dokonywanie napraw i konserwacji we własnym zakresie i na własny koszt,18) sprzątanie altan i zamiatanie schodów (prowadzących na plażę) co najmniej raz dziennie, w szczególnych przypadkach częściej,19) codzienne sprawdzanie stanu technicznego placów zabaw i siłowni zewnętrznych, a w przypadku zauważonych uszkodzeń bezzwłoczne informowanie Zamawiającego,20) codzienne zapewnienie stałej obsługi plaż i terenów przyległych w godzinach 10:00 – 20:00 w zakresie zbierania na bieżąco śmieci i zanieczyszczeń w szczególności tych pozostawionych na plaży,21) oczyszczanie terenów po imprezach plenerowych organizowanych przez Miasto Tarnobrzeg, w tym zapewnienie dodatkowych pojemników i koszy oraz opróżnianie ich w miarę potrzeb w trakcie wydarzeń,22) likwidacja dzikich wysypisk śmieci,23) usuwanie ogłoszeń, reklam, banerów, plakatów itp. z miejsc do tego nieprzeznaczonych,24) utrzymanie czystości na parkingach,25) codzienne prace porządkowe dyżurne wykonywane w ramach obsługi stałej oraz na wezwanie,26) codzienna współpraca ze wszystkimi służbami miejskimi,27) w sytuacjach awaryjnych zgłaszanie i kontaktowanie się bezpośrednio ze służbami tj. Policją, Tarnobrzeskimi Wodociągami itp. oraz zgłaszanie do Zamawiającego,28) montaż i demontaż automatów do poboru opłat w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego,29) obsługa, administracja pola „biwakowego” (jeśli powstanie).2. Utrzymanie czystości i porządku na plażach i terenach przyległych (długość plaży ok 3 km), w tym:1) w okresie od 01.05.2024 r. do 30.09.2024 r.a) codzienne uprzątnięcie do godz. 8.00 pozostawionych na plaży i w jej pobliżu śmieci, dodatkowe pojemniki i kontenery na śmieci zapewnia Wykonawca,b) zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z terenu będącego przedmiotem zamówienia łącznie z wodorostami, trzcinami, liśćmi, padliną odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej przy plażach,c) oczyszczanie ul. Żeglarskiej, ul. Plażowej wraz z chodnikiem oraz ścieżką rowerową oraz ciągów komunikacyjnych, codziennie do godz. 8.00,d) codzienne sprzątanie parkingów oraz terenów przyległych,e) codzienne sprzątanie boiska do siatkówki plażowej, placów zabaw, siłowni zewnętrznych znajdujących się na przedmiotowym terenie,f) codzienne oczyszczanie plaży i piasku plażowego na całej długości linii brzegowej,g) oczyszczanie mechaniczne piasku plażowego na głębokość konieczną do wyeliminowania zanieczyszczeń typu: odpady bytowo-gospodarcze oraz pochodzenia organicznego wodorosty, trzcina, liście i inne,h) codzienne zbieranie zanieczyszczeń: papierów, opakowań foliowych, butelek, potłuczonego szkła, kapsli, niedopałków papierosów, padłych zwierząt (ryb, ptaków, gryzoni), gałęzi, itp. z lustra wody i brzegów do godziny 8:00,i) inne niezbędne czynności w celu utrzymania czystości i odpowiedniego, schludnego wyglądu terenów Jeziora Tarnobrzeskiego,j) zapewnienie osoby do akcji informacyjnych, w tym edukacji kierowców pojazdów mechanicznych o zasadach parkowania, k) informowanie osób przebywających nad Jeziorem Tarnobrzeskim o konieczności przestrzegania regulaminu, a w szczególności o zakazach grillowania na plaży oraz rozbijania namiotów i kamperów w miejscach do tego nieprzeznaczonych,l) zapewnienie obsługi na dodatkowych „zielonych parkingach” wskazanych przez Zamawiającego (kierowanie ruchem, rozmieszczenie pojazdów) - maksymalnie 8 dni w sezonie letnim (czerwiec, lipiec, sierpień),2) w okresach od dnia podpisania umowy do 30.04.2024 r. oraz od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r. utrzymanie czystości i porządku na plażach i terenach przyległych nad Jeziorem Tarnobrzeskim (prace przewidziane jak dla sezonu letniego w zależności od potrzeb lub na zgłoszenie Zamawiającego).3. Utrzymanie terenów zieleni, w tym:1) odchwaszczenie mechaniczne lub ręczne piasku z wyrastających traw i chwastów, samosiejek lub innych roślin na plażach bez użycia środków chemicznych,2) rozgarnięcie kretowisk,3) w razie potrzeb wycinanie trzcin rosnących wzdłuż plaży (w wodzie) oraz usuwanie powstałych odpadów,4) sprzątanie i koszenie trawników łąkowych,5) zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego koszeniem6) odchwaszczenie płyt wielootworowych typu Jomb, które znajdują się pomiędzy plażami a terenami zielonymi nabrzeża,7) koszenie pasa zieleni oddzielającego ścieżkę rowerową i chodnik od jezdni oraz trawników łąkowych nabrzeża na zgłoszenia Zamawiającego nie rzadziej niż co 10 dni (ilość koszeń zależna od warunków wzrostowych traw i pogodowych, wysokość trawy nie większa niż 10 cm),8) bezzwłoczne wygrabienie, zebranie i wywóz ściętej trawy ze skoszonych powierzchni trawników oraz z sąsiednich nawierzchni, przejść pieszych oraz elementów małej architektury (ławek, koszy itp.),9) przycinanie, kształtowanie roślinności oraz drzewostanu niskiego i wysokiego,10) przygotowanie i koszenie sezonowych „parkingów zielonych” wskazanych przez Zamawiającego oraz ich oznaczenie i obsługa,11) wykoszenie przynajmniej dwa razy w sezonie zbiornika na wodę deszczową mieszczącego się na części działek o numerze ewi.100/7, 104/7 oraz pasa zieleni pomiędzy drogą wojewódzką nr 871 tzw. „Wisłostrada” a drogą wewnętrzną ul. Plażowa naprzeciwko stanicy straży rybackiej nr ewidencyjny 950/2.4. Wykonawca zapewni na czas realizacji przedmiotu umowy lokal biurowy oraz plac do składowania odpadów w odległości nie większej niż 2 km od terenu objętego zamówieniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90680000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej4).1. potencjał technicznya) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia minimum następującym sprzętem:o jeden ciągnik rolniczy,o kosiarkę bijakową,o kosiarkę wysięgnikową,o maszyna do przesiewania piasku plażowego,o włókę lub bronę do wyrównywania piasku plażowego,o kosiarkę wraz z urządzeniem do zbierania liści,o kosiarkę samojezdną,o kosiarkę ręczną,o podkaszarkę,o urządzenie do zamiatania ulic.4).2. potencjał zawodowyb) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonałnie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedną usługę polegająca na obsłudze terenów rekreacyjnych oraz plaż przez okres minimum 7 miesięcy o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną