Przetargi.pl
Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182020448
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182020448
    REGON: 000654948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Konserwacja, usuwanie awarii oraz techniczne utrzymanie nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) ustalanie właścicieli sieci w przypadku zaistnienia awarii oraz niezwłoczne wezwanie odpowiednich służb w celu usunięcia awarii oraz jej skutków (lub usunięcie awarii w sytuacji, gdy jej likwidacja nie leży po stronie właściciela sieci),2) zorganizowanie i zapewnienie usuwania awarii w dni wolne od pracy, w szczególności w zakresie napraw instalacji elektrycznych, wodno – kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich napraw bieżących w lokalach, budynkach Zamawiającego: 1) w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych i domofonowych:2) w zakresie instalacji c.o., c.w.u:3) w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej:4) w zakresie elementów budowlanych:5) natychmiastowa likwidacja awarii i skutków zdarzeń zagrażających zdrowiu, życiu, mieniu najemców i osób trzecich, na terenie całej nieruchomości,6) usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, nawisów śnieżnych, strącanie sopli z dachów, gzymsów i innych elementów budynku (w zależności od potrzeb) wraz z właściwym oznakowaniem, wydzieleniem i zabezpieczeniem terenu, na którym występuje zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz ich mienia,7) podejmowanie czynności zabezpieczających w lokalach po dokonanych włamaniach, eksmisjach i w innych przypadkach, w razie stwierdzenia nieobecności najemcy,8) zapewnienie transportu (usługa obejmuje wyniesienie rzeczy z lokalu oraz ich transport do nowego miejsca na terenie miasta Zakopane) dla osób przekwaterowywanych i ich mienia np. w wyniku egzekucji komorniczej (5 lokali w okresie trwania umowy),9) w przypadku śmierci najemcy, eksmisji z lokalu lub też wystąpienia innych zdarzeń losowych powodujących powstanie pustostanu podejmowanie czynności zmierzających do przygotowania lokalu do ponownego zasiedlenia (w zależności od potrzeb, na wezwanie Zamawiającego: opróżnienie lokalui wywiezienie wszystkich pozostawionych rzeczy i ich utylizacja, przegląd instalacji i usunięcie drobnych usterek w instalacji elektrycznej, c.o., wod.-kan., wymiana, naprawa gniazdek elektrycznych, deratyzacja, dezynfekcja itp.) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia (12lokali w okresie trwania umowy),10) zabezpieczanie pustostanów przed dostępem osób trzecich,11) zabezpieczenie wnętrz budynków przed ptakami, insektami (pszczołami, osami, itp.) oraz dostępem bezdomnych lub dzikich zwierząt wraz z likwidacją powstałych gniazd i siedlisk.CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z TECHNICZNYM UTRZYMANIEM ZASOBU1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:1) uczestnictwo w wizjach lokalnych w sprawach dotyczących remontów lokali, wynikających z wniosku najemców lokali, w zależności od potrzeb sporządzanie stosownych notatek służbowych, opinii itp.,2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prawidłową realizacją zadań remontowych prowadzonych na nieruchomościach znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane,3) wykonywanie poleceń i wskazówek Zamawiającego,4) monitorowanie i informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub potrzebach remontowych zauważonych na nieruchomościach określonych w załącznikach nr 2 i 3 do umowy,5) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej (kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, STWiORB, szkice, rysunki) dla realizacji zadań remontowych w obrębie gminnego zasobu,6) sporządzanie protokołów odbioru robót budowlanych,7) organizowanie przeglądów gwarancyjnych oraz sporządzanie stosownych protokołów,8) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego książek obiektów budowlanych znajdujących się w gminnym zasobie,9) uczestniczenie w wizjach, kontrolach i przeglądach okresowych gminnych nieruchomości oraz weryfikowanie prawidłowości sporządzenia protokołów wymaganych ustawą Prawo budowlane,10) najpóźniej w terminie 1 roku od daty sporządzenia ostatniego protokołu, przeprowadzanie okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występującychpodczas użytkowania obiektu wraz ze sporządzeniem protokołu (przeglądy 1-roczne),11) przeprowadzanie okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia wraz ze sporządzeniem protokołu (przeglądy 5-letnie),12) sporządzanie planu remontowego i modernizacje zasobu mieszkalnego.Część 2: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności utrzymanie należytego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych do budynków, w tym:1) mycie (raz w tygodniu)* oraz zamiatanie (dwa razy w tygodniu)* klatek schodowych, korytarzy, poręczy i balustrad (powierzchnia 2 500 m2),2) utrzymywanie należytej czystości oraz usuwanie śmieci i odpadów z pomieszczeń wspólnego użytku (strychy, piwnice, pralnie, suszarnie, wózkownie, współużywalne w.c., itp.),3) usuwanie nieczystości (dwa razt w tygodniu)* z chodników (powierzchnia 1 200 m2) oraz dojść i dojazdów do budynków (powierzchnia 3 300 m2),4) wykonywanie doraźnych czynności sprzątania w dni wolne od pracy w sytuacji, gdy zaistnieje pilna potrzeba (np. usuwanie zanieczyszczeń powstałych po wietrze halnym), po wcześniejszym wezwaniu ze strony Zamawiającego,5) codzienne utrzymywanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci,6) sprzątanie strychów i części wspólnych budynków, polegające na usuwaniu odpadów nietypowych (przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu, itp.) wraz z ich utylizacją, po wcześniejszym wezwaniu ze strony Zamawiającego,7) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu posesji,8) odśnieżanie chodników, dojść i dojazdów do budynków, parkingów, śmietników, schodów i podestów w sposób zapewniający dogodne i bezpieczne poruszanie się oraz posypywanie materiałami szorstkimi w przypadku wystąpienia oblodzeń, bezpośrednio po wystąpieniu opadów, także w dni wolne od pracy,9) mycie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynków, nie rzadziej niż raz na kwartał (powierzchnia 620 m2),10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w budynkach i na terenach przynależnych usterkach, aktach wandalizmu, awariach w formie telefonicznej lub elektronicznej(e-mail).* ilość minimalna – kryterium oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie:a)doświadczenia zawodowego, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiotzamówienia, tj.- część 1 – świadczył lub świadczy co najmniej jedną usługę technicznego utrzymania nieruchomości o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 15 000 m²,- część 2 – świadczył lub świadczy co najmniej jedną usługę utrzymania właściwego stanu sanitarnego zasobu o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 10 000 m² potwierdzone dowodami określającymi czy wykazane usługi zostały wykonane należycie.UWAGA! (Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty).b) potencjału kadrowego jeśli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:- część 1 – co najmniej 1 osobą legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym na stanowisku eksploatacji i/lub dozoru w zakresie sieci elektrycznych, co najmniej jednym hydraulikiem, co najmniej jednym stolarzem oraz co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (lub analogicznymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów), legitymującą się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.- część 2 – co najmniej 2 osobami wykonującymi czynności związane ze sprzątaniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach