Przetargi.pl
Administrowanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3960724 , fax. 71 3173405
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3960724, fax. 71 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrowanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym w Środzie Śląskiej w zakres zadania wchodzą czynności administrowania i utrzymania cmentarza komunalnego wynikające z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów Dz. U. Z 2001r Nr 90 poz 1013 ze zm oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w tym między innymi: 1) prowadzenie ksiąg cmentarnych metodą tradycyjną i elektroniczną, 2) gospodarka miejscami grzebalnymi, wyznaczanie miejsc grzebalnych, 3) prowadzenie biura zarządcy cmentarza, załatwianie interesantów, 4) odpowiedzialność wobec uprawnionych organów i instytucji, 5) nadzór pochówków, 6) pobór i odprowadzanie opłat za miejsca pochówków, 7) utrzymanie i obsługa infrastruktury cmentarza, , 8) utrzymanie porządku i czystości, 9) nadzór i ochrona mienia. Szczegółowy zakres świadczonych usług jest ujęty w SPECYFIKACJI ZADANIA (załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną