Przetargi.pl
Adaptacja – zmiana sposobu użytkowania dworku na Ośrodek Pamięci Generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 9235073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja – zmiana sposobu użytkowania dworku na Ośrodek Pamięci Generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. : Adaptacja – zmiana sposobu użytkowania dworku na Ośrodek Pamięci Generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu 2. Opis przedmiotu zamówienia : Zamówienie podzielone jest na trzy segmenty: I segment – Renowacja i zabezpieczenie części zabytkowej dworu Generała Władysława Sikorskiego II segment – Adaptacja – zmiana sposobu użytkowania dworku na Ośrodek Pamięci Generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu III segment –Utworzenie Ośrodka pamięci gen. Sikorskiego w zespole dworsko – parkowym w Parchaniu gmina Dąbrowa Biskupia 3. Zakres robót - segment I : 1) roboty konstrukcyjno budowlane : - roboty rozbiórkowe, wykucie okien i drzwi z muru, rozebranie ścianek z cegieł , przesklepienie otworów w ścianach , obsadzenie belek stalowych , wykucie otworów drzwiowych i okiennych, umocowanie siatki na stopkach belek, uzupełnienie ścian z cegły, przemurowanie węgarków w ścianach, umocowanie stalowych kątowników w węgarkach na nadprożu, - impregnacja konstrukcji przeciwgrzybicznej i ognioodpornej , naprawa i lakierowanie belek na strychu, - ocieplenie połaci dachu poprzez wykonanie sufitów podwieszanych jednowarstwowych naruszcie metalowym, wykonanie izolacji z folii polietylenowej , izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej, wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych - zerwanie i rozebranie części starych posadzek oraz podłóg , renowacja pozostałych posadzek i podłóg - odgruzowanie przewodów kominowych, przebicie otworów w ścianach , zamurowanie przebić , wstawienie okien zespolonych , podłokietników, wstawienie drzwi, odnowienie i renowacja schodów; - wykonanie elewacji; - roboty dekarskie , pokrycie dachu papą; 2) roboty elektryczne : - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia , instalacji alarmowej, instalacji SAP, instalacji odgromowej, instalacji zasilania obiektu. 4. Zakres robót - segment II 1) roboty konstrukcyjno –budowlane: - rozebranie wejścia do piwnic, opaski betonowej, podestów , obmurowanie okien do piwnicy; 2) roboty sanitarne : - demontaż grzejników, kotła żeliwnego i rurociągów stalowych , - wykonanie przyłączy wodociągowych, - wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, orurowanie, montaż armatury, - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, orurowanie, montaż armatury, wykonanie prób, - wykonanie rozdzielaczy oraz ogrzewania podłogowego - wykonanie wentylacji mechanicznej, - montaż klimatyzatorów wraz z orurowaniem, próby i rozruchy; 3) rewitalizacja parku : - sadzenie krzewów liściastych, - sadzenie bylin, - zakładanie trawnika, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z opornikami, - wykonanie nawierzchni z betonu ażurowego wraz z opornikami. 5. Zakres robót - segment III 1) roboty konstrukcyjno – budowlane: - w piwnicy rozebranie posadzek i położenie nowych, wykonanie tynków i naprawa ścian, malowanie piwnicy, - wykonanie stropu nad parterem i na strychu oraz ścianki na strychu, - malowanie ścian i sufitów, wykonanie ścianek w sanitariatach i glazury na ścianach , wykonanie opasek i podestów z podjazdami, - roboty zewnętrzne, naprawa ogrodzenia oraz wykonanie bramy wjazdowej, - wywiezienie gruzu i ziemi oraz utylizacja; 2) roboty sanitarne : - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, - zamontowanie grzejników i armatury, - wykonanie prób i regulacja, - wykonanie rur zasilających i izolacji cieplnych do ogrzewania podłogowego, - zamontowanie kotłowni z pompą ciepła wraz armaturą i ozaworowaniem, montaż odwiertów pionowych, orurowanie i izolacja. 6. Dworek wraz z parkiem wpisany jest do Rejestru Zabytków dlatego prace budowlane i konserwatorskie będą wykonywane pod nadzorem Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków. Na prowadzenie robót zamawiający posiada decyzje pozwolenia na budowę oraz decyzje Kujawsko – Pomorskiego Konserwatora Zabytków na wykonywania prac budowlanych przy zabytku oraz prac w parku. 7. Roboty budowlane należy wykonać według obowiązujących norm i przepisów a zwłaszcza zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 2004r Prawo budowlane (Dz.U. 2017, poz. 1332 z późn. zm.) , ustawą z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2017, poz.2187 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. 2017, poz. 1265). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR ) oraz przedmiary robót. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. W zakresie rewitalizacji parku przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje tylko zakres opisany w przedmiarze robót. 10. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca wystawi faktury na każdy segment oddzielnie. 11. Warunki gwarancji i rękojmi . 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na okres 60 m-cy i gwarancji jakości na okres określony w ofercie Wykonawcy ( na co najmniej 36 miesięcy ) , licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót; 3) szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 8000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla wadium wniesionego w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014rr., poz. 1804 oraz 2015r poz. 978 i 1240) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim, Oddział w Dąbrowie Biskupiej z dopiskiem : Wadium na przetarg – Adaptacja – zmiana sposobu użytkowania dworku na Ośrodek Pamięci Generała Władysława Sikorskiego w Parchaniu 5. W zależności od wybranej formy, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez załączenie do oferty: 1) dowodu dokonania przelewu - w przypadku wadium wnoszonego w formie pieniądza 2) oryginału dokumentu w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia . 6. W przypadku składania oferty wspólnie przez kilku wykonawców (konsorcjum), w treści gwarancji musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wniesienie wadium w takim przypadku tylko przez jednego z wykonawców będzie podstawą do wykluczenia wykonawców z postępowania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach