Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-635 Katowice, Ziołowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 359 84 07, , fax. 32 202 95 01
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Ziołowa 45-47
40-635 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 359 84 07, , fax. 32 202 95 01
REGON: 126286085927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gcm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja zespołu pomieszczeń zabiegowych wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w zespole Sali do zabiegów wewnątrznaczyniowych w obrębie tętnic wewnątrzmózgowych Bloku Operacyjnego na drugim piętrze budynku SSW na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja zespołu pomieszczeń zabiegowych wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w zespole Sali do zabiegów wewnątrznaczyniowych w obrębie tętnic wewnątrzmózgowych Bloku Operacyjnego na drugim piętrze budynku SSW na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 3.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, umowie oraz zgodnie z: a) Program Funkcjonalno – użytkowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa Budowlanego; c) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm, Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przepisów związanych; d) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wszelkie materiały wykończeniowe, niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania, zakupi we własnym zakresie w ramach kosztów określonych w niniejszej umowie. Materiały stosowane przez Wykonawcę muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000r, nr 106, poz.1126 z późniejszymi zmianami) i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 04.92.881) oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40–635 Katowice – Ochojec; inspektorem ochrony danych osobowych w Górnośląskim Centrum Medycznym im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach jest Pani Irena Chlebik, kontakt iod@gcm.pl, 32/359-89-54; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres minimum 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 6 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3.5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. 3.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do norm wskazanych w specyfikacjach technicznych. Rozwiązanie równoważne oznacza rozwiązanie umożliwiające uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego i sprecyzowanego w SIWZ za pomocą innych rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 5.1.2. Na podstawie art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: a) Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1b pkt 1 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa placu targowego przy ul. Kubiny w Świętochłowicach wraz z budową budynku usługowo-handlowego"
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 wraz z utworzeniem nowego Klubu dziecięcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego”
Dodano: 2024-03-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2024-03-05 - ZRP.271.18.2023 Budowa hali widowiskowo- sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-01-20 - ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU USŁUG PODOBNYCH W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUGI KONSULTANTA W RAMACH INWESTYCJI PN. ”PRZEBUDOWA DW NR786 NA ODCINKU OD M. KONIECPOL DO GRANICY WOJEWÓDZTWA”.
Dodano: 2023-10-27 - ZP/38/TP2/2023, WYKONANIE KONCEPCJI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ USTALENIE WARTOŚCI KOSZTORYSOWEJ INWESTYCJI, KTÓREJ PRZEDMIOTEM JEST PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W ZAKŁADZIE PATOMORFOLOGII
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Markiefki 56, 56a i budynku gospodarczego przy ul. Markiefki 56a w Katowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Modernizacja SSP, SSWiN, CCTV wraz z montażem systemu detekcji wycieków - O/Zabrze, ul. Szczęść Boże 18”
Dodano: 2023-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:„Budowa chodnika wzdłuż ulicy Żołnierskiej oraz wzdłuż ulicy Gombrowicza"
Dodano: 2023-07-14