Przetargi.pl
Adaptacja trzech łącznic telefonicznych na odtwarzacz wspomnień oraz System ożywienia archiwalnych fotografii

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja trzech łącznic telefonicznych na odtwarzacz wspomnień oraz System ożywienia archiwalnych fotografii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ NR: OPIS: 1 Temat: Adaptacja trzech łącznic telefonicznych na odtwarzacz wspomnień Wspólny Słownik Zamówień: 72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego Zakres zamówienia obejmuje: Adaptacja trzech łącznic telefonicznych na odtwarzacz wspomnień (komputer, oprogramowanie, słuchawki, stół). Usługa polega na wykonaniu urządzenia w formie stołu na planie trójkąta równobocznego z trzema miejscami do siedzenia i z przymocowanymi trzema łącznicami telefonicznymi z I połowy XX wieku (Łącznice w liczbie 3 szt. są w posiadaniu Muzeum Ziemi Kozielskiej w Kędzierzynie-Koźlu w organizacji i zostaną udostępnione wykonawcy po podpisaniu umowy) wraz z urządzeniem (ew. urządzeniami) odtwarzającym i ewentualnym oprogramowaniem. Pod blatem stołu ma się znajdować urządzenie pozwalające odtwarzać pliki MP3 wg załączonych do każdej łącznicy listy nagrań których uruchamianie ma następować po włożeniu wtyczki do odpowiedniego gniazda na łącznicy lub po podniesieniu odpowiedniej klapki na łącznicy, albo po wciśnięciu odpowiedniego guzika na pulpicie stołu (w tym wypadku guziki / przyciski powinny mieć zachowaną formę archaiczną, nawiązująca do designu łącznic - np. okrągłe mosiężne guziki do wciskania. Urządzenie ma pozwalać na odtwarzanie nagrań mp3 na słuchawkach zamontowanych do każdej z łącznic. Do blatu stołu przy każdym stanowisku ma być zamontowana w sposób zgodny ze stylistyką łącznicy, prosta instrukcja odsłuchiwania nagrań oraz analogiczny uchwyt na aktualną listę odtwarzania - 3 łącznice = 3 listy różne listy na min. 10 pozycji. Odtwarzanie ma się odbywać niezależnie przy wszystkich trzech łącznicach równocześnie. Słuchawki mają być podłączone w sposób zabezpieczający je przed kradzieżą, ale pozwalający na ich łatwą wymianę przez personel Muzeum. Słuchawki mają być w stonowanych barwach najlepiej w kształcie zbliżonym do słuchawek z I połowy XX wieku. Urządzenie ma pozwalać na wymianę plików mp3 na listach odtwarzania, np. poprzez wymianę wstawianych do urządzenia pendrivów (zabezpieczone przed kradzieżą) lub wgrywania plików mp3 do pamięci wewnętrznej. Stół powinien być drewniany, ciemnobrązowy, jak łącznice. Kształt to trójkąt równoboczny o boku ok. 1- 1,2 metra i zaokrąglonych rogach. Wzór stołu przed wykonanie winien zostać zatwierdzony przez Dyrektora Muzeum. 2 Temat: System ożywiania archiwalnych fotografii Wspólny Słownik Zamówień: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie polega na wykonaniu usługi "ożywienia" zabytkowych fotografii związanych z historią Kędzierzyna-Koźla. Zadaniem Wykonawcy jest obróbka cyfrowa wskazanych fotografii (lub innych po uzgodnieniu zmiany ze zlecającym) wg następującego schematu: - poprawa jakości zdjęcia (wyostrzenie, zagęszczenie rozdzielczości, cyfrowe oczyszczenie z zabrudzeń i napisów, ew. znaków wodnych; - usunięcie ze zdjęcia postaci i obiektów, które mogą być w ruchu - nagranie na planie filmowym ruchu uprzednio usuniętych postaci i obiektów oraz ewentualnych dodanych (po uzgodnieniu z zamawiającym) - montaż nagranych filmów z tłem ze zdjęcia. Efektem zamówienia ma być sześć filmów o długości od 1 minuty, w formacie umożliwiającym odtworzenie ich na monitorze LCD zamontowanym w Muzeum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212517-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IDW pkt: 10.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 250.00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) 10.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.4 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 10.5 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 10.6 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 10.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.8 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW).2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego).3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5.WYMAGANIA FORMALNE W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW: 5.1. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5.5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5.6. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 5.7. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu niewłaściwie poświadczonego (np. nie poświadczenie klauzulą „za zgodność z oryginałem” odpisu lub kopii) spowoduje wezwanie przez zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty, a także utratą wadium w przypadku okoliczności o których mowa z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5.8. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii wystawionej przez osoby do tego upoważnione. 5.9. Uzupełnieniu zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 oraz 3a ustawy Pzp podlegają dokumenty o których mowa we wskazanym przepisie. W tej sytuacji nie podlegają uzupełnieniu inne wymagane w IDW dokumenty takie jak np.: formularz oferty, dokumenty oceniane w ramach kryterium oceny ofert (jeżeli wymagane) itp. 5.10. Wszelkie inne dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, a załączone przez Wykonawcę do oferty, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 5.11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną