Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
- Data zamieszczenia: 2016-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
REGON: 01525966300043 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. Samogłoski 9 na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego - w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. Samogłoski 9 na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych Adaptacja Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. Samogłoska 9 na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 10 maja 2016 r, przez Miladę Suwalską Antosik oraz Jana Antosika, przekazanego jako zał. nr 2 do Ogłoszenia (wraz z opracowaniami: a) Oceną konstrukcyjno wytrzymałościową możliwości zrealizowania nadbudowy sali gimnastycznej oraz opracowanie studium wykonalności adaptacji budynku - zał. nr 2A do PFU, b) Opinia geotechniczna dla projektu nadbudowy sali gimnastycznej - zał nr 2B do PFU), zwane dalej przedmiotem umowy w zakresie nadbudowy, przebudowy, a także remontu istniejącego budynku szkoły, w zakresie niezbędnym do adaptacji budynku na potrzeby zespołu szkolno-przedszkolnego oraz utrzymania dotychczasowej funkcji placówki, z dostosowaniem układu przestrzennego, instalacji i urządzeń do zgodności z obowiązującymi normami, przepisami (w szczególności dotyczącymi efektywności energetycznej), standardami oraz podniesieniem funkcjonalności, bezpieczeństwa, komfortu użytkowania i estetyki budynku, który obejmuje: 1. Wykonanie projektów na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmujących: 1) wykonanie projektu budowlanego - w czterech egzemplarzach; 2) sporządzenie jako odrębne opracowania, projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - w dwóch egzemplarzach, w branżach: a. architektoniczno - budowlanej; b. konstrukcyjnej; c. instalacji sanitarnych: wod. - kan., centralnego ogrzewania, c.w.u., gazowa, węzeł c.o.; d. instalacji wentylacji i klimatyzacji; e. technologia kuchni; f. instalacji elektrycznych; g. instalacji teletechnicznej; h. instalacji niskoprądowej. 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii uzgodnień i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania, w tym uzgodnień projektu przez rzeczoznawców w zakresie higieniczno - zdrowotnym oraz pożarowym; 4) uzyskanie oświadczeń o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych które powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz projektanta (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane); 2. Pełnienie nadzoru autorskiego. 3. Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów z wyłączeniem; 1) zagospodarowania terenu (wyłączenie nie dotyczy parkingu); 2) remontu elewacji: termomodernizację budynku w zakresie ocieplenia ścian ponad poziomem terenu oraz ocieplenia i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic poniżej poziomu terenu; 3) docieplenia dachu lub stropodachu części remontowanej obiektu (wyłączenie nie dotyczy nadbudowy); 4) wyposażenia technologicznego zespołu kuchennego; 5) dostawy szafek do szatni. KLAUZULE SPOŁECZNE: Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, skierowanie do realizacji umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie prowadzenia prac budowlano-montażowych: a) co najmniej jednego majstra lub kierownika robót - do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz b) co najmniej 20 (dwudziestu) pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (rodzaje czynności dla poszczególnych pracowników zawiera załącznik nr 9 do Ogłoszenia). Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy opisuje i precyzuje opracowanie: a) Program Funkcjonalno - użytkowy opracowany 10 maja 2016 r, przez Miladę Suwalską Antosik oraz Jana Antosika, wraz z załącznikami przekazanego jako zał. nr 2 do Ogłoszenia oraz wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim Gmina Czosnów
Dodano: 2016-07-27 - Budowę sali gimnastycznej przy budynku LO Nr XXI przy ul. Grójeckiej 93 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych w GG PW w Warszawie przy Placu Politechniki 1: Cz.1. wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń 324, 324A na potrzeby OKNO; Cz.2. wykonanie przebudowy świetlików oraz montaż ekranu akustycznego przy centrali klimatyzacyjnej wraz z naprawą pokrycia dachowego dachu BG PW; Cz.3. wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń 3.10, 3.11 na potrzeby Katedry Geodezji Inżynieryjnej i Systemów Pomiarowo-Kontrolnych; Cz.4. wymiana rozdzielni NN wraz z przebudową wytypowanych wewnętrznych linii zasilających; Cz.5. wymiana stolarki drzwiowej .
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT, DOCIEPLENIE I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU NR 5 - GARAŻ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ETAP I ORAZ II
Dodano: 2016-07-26 - Remont 3 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
Dodano: 2016-07-26 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU B URZĘDU MIASTA JÓZEFOWA
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Chamsku
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i wykonanie ogrodzenia nieruchomości przy ul. Balonowej 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku gospodarczego, doprowadzenie wody, wykonanie kanalizacji, budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją wewnętrzną i zewnętrzną w istniejącym budynku gospodarczym oraz zewnętrznej linii zasilającej c. o. do budynku biurowego na działce oznaczonej w ew. gruntów nr 2554/48 w m. Łochów, gm. Łochów.
Dodano: 2016-07-19