Przetargi.pl
Adaptacja segmentu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich nr 6 w Toruniu na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja segmentu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich nr 6 w Toruniu na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. adaptacja segmentu budynku ZSO nr 2 przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich nr 6 w Toruniu na potrzeby Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. 2. Przedmiot umowy obejmuje adaptację istniejącego segmentu budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich nr 6 w Toruniu na potrzeby Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej. Obiekt wchodzi w skład kompleksu połączonych budynków o zróżnicowanej wysokości. Pomieszczenia objęte adaptacją znajdują się częściowo w piwnicy, na parterze, I piętrze i II piętrze. Zadanie obejmuje w szczególności niżej wymieniony zakres robót: 1) roboty budowlane - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i częściowo okiennej, demontaż obróbek blacharskich, powiększenie oraz przesunięcie otworów drzwiowych, demontaż posadzek, demontaż balustrad na schodach wewnętrznych, demontaż schodów zewnętrznych, demontaż części stropodachu pod kalpę dymową, demontaż ocieplenia na elewacji i stropodachu nie spełniające wymogów p.poż., demontaż balustrad okiennych przy spocznikach, demontaż okładzin na ścianach, oczyszczenie kominów, wykonanie przebudowy istniejących pomieszczeń w zakresie wykonania nowych ścian działowych, powiększenia otworów drzwiowych, wybiciu nowych otworów drzwiowych wraz z zamurowaniem części istniejących, montaż nowych balustrad schodowych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, krycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie nowych izolacji termicznych ścian w miejscu pasów p.poż. ze styropianu na ocieplenie niepalne z wełny mineralnej, remont istniejących posadzek i schodów posadzek z lastryka, wykonanie nowych posadzek z płytek i wykładzin podłogowych, malowanie pomieszczeń, wykonanie robót wykończeniowych towarzyszących, wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z platformą przyschodową dla osób niepełnosprawnych, inne towarzyszące; 2) wymiana instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, dostosowanie instalacji c.o. wraz z robotami towarzyszącymi; 3) wymiana instalacji elektrycznych - gniazd wtykowych i dedykowanych DATA, oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i dodatkowego kierunkowego, odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi; 4) wykonanie instalacji teletechnicznych – telefonicznej, komputerowej, CCTV, oddymiającej klatkę schodową, instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, kontroli dostępu i przyzywowej wraz z robotami towarzyszącymi; 5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Uwaga: z zakresu realizacji wyłącza się następujące elementy: 1) zakup wyposażenia dydaktycznego, 2) wykonanie bieżni prostej i okólnej w technologii nawierzchni poliuretanowych wraz systemem odwodnienia oraz robotami towarzyszącymi, 3) zagospodarowanie terenu – nawierzchnie z kostki betonowej na podbudowie gr. 8 cm i 6 cm oraz, zieleń, dojazdy, zjazdy, mała architektura. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę „GOLDMAN & WHITE LINE ARCHITECTS Sp. z o.o. Sp.k.”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 5. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy - zakończenie: Etap I (tj. całość zadania, z wyłączeniem wykonania opaski budynku): 30. 06. 2017 r. Etap II (tj. wykonanie opaski budynku): 30. 11. 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: wadium: 8/2017: przystosowanie budynku przy ul. Buszczyńskich 11 na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach