Przetargi.pl
"Adaptacja przestrzeni publicznej na obszarze popegeerowskim i nadanie jej nowych funkcji publiczno - społecznych - centrum kulturalno - rekreacyjne i sportowe w miejscowości Myślino Gmina Gościno".

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Adaptacja przestrzeni publicznej na obszarze popegeerowskim i nadanie jej nowych funkcji publiczno - społecznych - centrum kulturalno - rekreacyjne i sportowe w miejscowości Myślino Gmina Gościno".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Adaptacja przestrzeni publicznej na obszarze popegeerowskim i nadanie jej nowych funkcji publiczno - społecznych - centrum kulturalno - rekreacyjne i sportowe w miejscowości Myślino Gmina Gościno". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót koniecznych do wybudowania budynku świetlicy oraz zaplecza sanitarno-szatniowego dla boiska sportowego. Budynek składa się z dwóch części mogących funkcjonować samodzielnie i niezależnie z osobnymi wejściami oraz wyjściami ewakuacyjnymi. Część łącząca dwie oddzielne funkcje to hol wejściowy z Salą Komputerową. ZESTAWIENIE WIELKOŚCI CHARAKTERYSTYCZNYCH: 1) Kubatura - 1758,84 m³ 2) Pow. użytkowa - 212,70 m² 3) Pow. zabudowy - 266,00 m² 4) Pow. całkowita - 266,00 m² 5) Wysokość max - 5,45m 6) Szerokość oraz długość - 24,76m x 13,00m 2a. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje prac zawiązanych z zagospodarowaniem terenu po zrealizowaniu zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, w szczególności: 1) chodnik 2) miejsca parkingowe dla samochodów osobowych 3) zieleń 4) obrzeża 5) mała architektura. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. 4. We wszystkich miejscach SIWZ lub dokumentacji projektowej, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy i art. 30 ust. 4 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. 5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projekt dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. 7. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli wypełniania przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 6, określa § 6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 30.000 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy O/ Gościno Nr: 66 8581 1030 0500 0273 2000 0001 5. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach