Przetargi.pl
Adaptacja pracowni szkolnych w Zespole Szkół Nr 3 w Dzierżoniowie, przy ul. Słowiańskiej 6, do aktualnych potrzeb dydaktycznych

Powiat Dzierżoniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 831 67 89 , fax. 74 832 18 60
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Dzierżoniowski
    Rynek 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 831 67 89, fax. 74 832 18 60
    REGON: 890717817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pracowni szkolnych w Zespole Szkół Nr 3 w Dzierżoniowie, przy ul. Słowiańskiej 6, do aktualnych potrzeb dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest adaptacja pracowni szkolnych w Zespole Szkół Nr 3 w Dzierżoniowie, przy ul. Słowiańskiej 6, do aktualnych potrzeb dydaktycznych. 2. Zadanie polega na przebudowie pomieszczeń piwnicznych w celu dostosowania ich na interdyscyplinarną pracownię dydaktyczną, remoncie trzech pomieszczeń dydaktycznych na parterze budynku oraz budowie dwóch platform pionowych w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Dzierżoniowie, przy ul. Słowiańskiej 6. 3. W ramach zmiany sposobu użytkowania i przebudowy pomieszczeń piwnicznych na gabinety dydaktyczne planuje się: - rozbiórkę z wykonaniem przesklepienia części ściany nośnej, - wykonanie ścianek działowych w poziomie piwnic budynku, - budowę platformy pionowej przy tarasie, - wykonanie i wymianę drzwi w obrębie inwestycji, - wykonanie robót wykończeniowych w obrębie inwestycji, - roboty instalacyjne-elektryczne i sanitarne. 4. W miejscu planowanych wyburzeń planuje się wykonanie nowego nadproża na wysokości 2,6 m. Podciągi należy wykonać z belek stalowych i zamocować, zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej. 5. Zaprojektowano wykonanie ścinek działowych z gazobetonu odmiany 700 gr. 12 mm na zaprawie klejowej. Ściany od strony platformy należy ocieplić styropianem gr. 15 cm w systemie BSO (U=0,18 W/m2K). 6. We wszystkich adaptowanych pomieszczeniach należy zastosować tynki cementowo-wapienne kat. III gr. 1,5 cm oraz sufity podwieszane w strefach przyściennych (1,0 m od ściany) z płyt G-K gr. 12 mm, na stelażu. 7. We wszystkich adaptowanych pomieszczeniach należy wykonać posadzki, zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej. Po połączeniu poszczególnych pomieszczeń piwnicznych może zaistnieć konieczność wyrównania posadzek adaptowanych pomieszczeń. 8. Planuje się wymianę drzwi do pomieszczeń dydaktycznych na płycinowe pełne oraz drzwi do kotłowni- p.poż. (EI30). 9. W zakresie instalacji sanitarnych planuje się doprowadzenie wody zimnej z istniejącej instalacji wodociągowej oraz doprowadzenie ciepłej wody użytkowej do armatury czerpalnej. Źródłem ciepłej wody będzie istniejąca kotłownia. 10. Istniejąca instalacja grzewcza nie wymaga zmian, przewidziana jest jedynie instalacja 4 grzejników. 11. W adaptowanych pomieszczeniach napływ powietrza do pomieszczenia zapewniony zostanie poprzez nawiewniki okienne o wydajności nominalnej 30 m3/h, montowane po dwa w górnej części każdego okna (łącznie 8 szt.). Odpływ powietrza zapewniony zostanie przez wentylację grawitacyjną, z wykorzystaniem istniejących kanałów kominowych. 12. W zakresie instalacji elektrycznych pomieszczeń piwnicznych przeznaczonych do przebudowy przewiduje się demontaż istniejącej instalacji elektrycznej oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Należy ułożyć osobną WLZ od rozdzielnicy głównej do tablicy rozdzielczej TD, z której zasilane będą pomieszczenia dydaktyczne. 13. Przewiduje się wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego pomieszczeń. Instalację należy układać pod tynkiem i w suficie podwieszanym z osprzętem podtynkowym. Oświetlenie poszczególnych pomieszczeń oprawami LED. Rodzaj opraw podano na rysunku w dokumentacji projektowej. Oprawy powinny posiadać moduły awaryjne pozwalające na jednogodzinne świecenie. 14. W adaptowanych pomieszczeniach piwnicznych należy wykonać instalację gniazd wtykowych 1-fazowych, podtynkowo. Rozmieszczenie oraz ich ilość uszczegółowiono w dokumentacji projektowej. 15. Dodatkowo wykonana zostanie platforma pionowa, obudowana. W poziomie piwnicy platforma obudowana będzie ścianami pełnymi. W poziomie parteru platforma obudowana będzie dwoma ścianami do wysokości 2,05 m i zadaszona dachem dwuspadowym na słupkach stalowych. Posadowienie platformy projektuje się na płycie fundamentowej żelbetowej gr. 30 cm. Zagłębienie fundamentu Dmin= 2,07 m. Na płycie fundamentowej planuje się wykonać izolację poziomą z dwóch warstw papy na lepiku. Ściany fundamentowe projektuje się z bloczków betonowych typu M-6 gr. 25 cm izolowanych abizolem R+ G na przecierce cementowej. 16. Zasilenie instalacji elektrycznej platformy pionowej będzie prowadzone wydzielonym obwodem YDY 5x4 mm2, zasilanym z tablicy rozdzielczej TD do rozdzielnicy platformy, którą należy zabudować zgodnie z rysunkiem w dokumentacji projektowej. 17. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się remont pomieszczenia nr 22, polegający na dwukrotnym malowaniu sufitu i ścian farbami emulsyjnymi, wymianie drzwi z ościeżnicą oraz przygotowanie pomieszczenia i sieci na utworzenie dodatkowych 8 stanowisk komputerowych. 18. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się również remont gabinetu dydaktycznego nr 34, polegający na wykonaniu okładzin G-K pojedynczych na stropach, na rusztach metalowych, dwukrotnym malowaniu płyt gipsowo-kartonowych farbami akrylowymi, po uprzednim szpachlowaniu z gruntowaniem, wymianie drzwi z ościeżnicą, dostawie i montażu rolety zewnętrznej oraz przebudowie oświetlenia sali 34 na energooszczędne. 19. Remont gabinetu nr 35, polegający na dwukrotnym malowaniu sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, wymianie drzwi z ościeżnicą, przebudowie oświetlenia sali 35 na energooszczędne. 20. W zakresie przedmiotu zamówienia planuje się również zamontowanie platformy pionowej przy tarasie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny ryczałtowej (brutto) należy określić na podstawie dokumentacji projektowej i technicznej, siwz oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu zaplanowanych robót. 21. Dokumentację projektową i techniczną stanowią: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 4) Informacja do Planu BIOZ, 5) przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna, elektryczna). 22. Załączone przedmiary robót stanowią dokumentację pomocniczą przy sporządzaniu oferty. Nie są dokumentami, stanowiącymi podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia. UWAGA! Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej i projektowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wbudowane materiały muszą co do jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w zw. z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 24. Zamawiający zgodnie z postanowieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pod ich kierownictwem następujące czynności w okresie realizacji robót budowlanych: 1) roboty instalacyjne elektryczne, 2) prace związane z budową dźwigu. 25. W trakcie realizacji zamówienia, w okresie wykonywania robót budowlanych, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w siwz czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót. 26. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób, wykonujących wymagane w siwz czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dzierżoniowie nr rachunku 46 9527 0007 0026 0837 2000 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu OR.272.42.2018 na realizację zamówienia pod nazwą „Adaptacja pracowni szkolnych w Zespole Szkół Nr 3”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył: prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 1 do siwz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia np. poprzez wskazanie w formularzu nr 1 do siwz; Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach tych danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 7 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 6 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach