Przetargi.pl
Adaptacja powierzchni użytkowej na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Wagańcu

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87731 Waganiec, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    ul. Dworcowa 11
    87731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
    REGON: 91086645900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja powierzchni użytkowej na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Wagańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja powierzchni użytkowej na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Wagańcu”. Przedmiotowe zamówienie dotyczy przeprowadzenia prac remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń lokalu o powierzchni ok. 167 m kwadratowych przeznaczonego na Dzienny Dom Pobytu w Wagańcu dla 20 osób. Koncepcja remontu i modernizacji lokalu w budynku przewidzianym na DDP przewiduje: roboty budowlane, roboty wykończeniowe, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, instalacje elektryczne. Wszystkie przewidywane prace budowlane należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót. Materiały użyte do wykonywania prac powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania. Za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych elementów i materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca robót. Wykonawca może wziąć udział w wizji lokalnej, celem zapoznania się z zakresem robót niezbędnych do wykonania zadania. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Zakres rzeczowy zamówienia przewidziany do wykonania obejmuje: ROBOTY BUDOWLANE Roboty rozbiórkowe Rozbieranie ścian wewnętrznych konstrukcji lekkiej oraz obudowy ścian. Rozbieranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. Rozbieranie nadproży z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej. Rozebranie posadzek z płytek na kleju bez odzysku płytek. Rozebranie posadzek z płytek na kleju bez odzysku płytek. Rozebranie okładziny ściennej. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek. ANEKS KUCHENNY Demontaż zabudowy aneksu kuchennego. Roboty montażowe Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cem.-wap. o powierzchni 0.26-0.5 m2 na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach . Wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowe. Wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe. Wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe - WC niepełnosprawnych. Wzmocnienie ścian płytą OSB 3 w miejscach montażu armatury, urządzeń itp. Wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zatarte na gładko grubości 25 mm . Wykonanie posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte – zmiana grubości posadzki o 10 mm. Wykonanie warstwy niwelująco – wyrównawczej cementowej grubości 2 mm zatarte na gładko. Wykonanie posadzki z płytek o grubości 10 mm. Płytki gresowe, podłogowe, szare 60x60 cm, mat . Wykonanie cokolików płytkowych 10 cm układanych na klej z przecinaniem płytek . Płytki o grubości 10 mm . Płytki gresowe, podłogowe, szare 60x60 cm, mat. Licowanie ścian płytkami na klej – przygotowanie podłoża. Licowanie ścian płytkami. Płytki ścienne 30x60 cm . Obsadzanie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł. Wentylatory ŁAZIENKOWE Z PODTRZYMANIEM NAPIĘCIA Zamurowanie otworów po kratkach wentylacyjnych ‘na pełno’ w ścianach z cegieł . Roboty malarskie Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach. Zabezpieczenie podłóg folią. Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach. Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych i betonów wylewanych. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem. Dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową PARAPETÓW. Obmiar dodatkowy – powierzchnia faktycznie pomalowana. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką – mokrą – oczyszczenie mechaniczne i zmycie. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką – mokrą – jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI – GRUNT . WYPRAWA ŻYWICZNA MOZAIKOWA o gotowej konsystencji gr. 1,5 mm Stolarka drzwiowa Wykucie z muru ościeżnic DRZWIOWYCH o powierzchni do 2 m2 Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych : 1. DRZWI wewnętrzne, orzech 5 szt.; 2. DRZWI wewnętrzne, łazienkowe z podcięciem, orzech 3 szt. (2 zawiasy wkręcane koloru srebrnego, zamek zasuwkowy na klucz zwykły, blokadę łazienkową (1szt.), skrzydło przylgowe, klamki) . Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych DRZWI WEJŚCIOWE, antywłamaniowe, komplet z klamkami grafit 1 szt. INSTALACJE ELEKTRYCZNE Instalacje elektryczne – demontaż Instalacje elektryczne DEMONTAŻ OSPRZĘTU . Instalacje elektryczne DEMONAŻ CZĘŚCIOWY INSTALACJI . Instalacje elektryczne – montaż Instalacje elektryczne MONTAŻ INSTALACJI + POMAIRY . Wymiana 22 szt. opraw OŚWIETLENIOWYCH, LAMPY SUFITOWE, PANEL 600x600 . Instalacje elektryczne MONTAŻ OSPRZĘTU WC niepełnosprawnych : 1. Lampa sufitowa, LED; plafon 1 szt. 2. Lampa kinkietowa LED 2 szt. WC 2: 1. Lampa wisząca panel LED natynkowa 1 szt. INSTALACJE SANITARNE Instalacje sanitarne – demontaż Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych – zlew kuchenny . Demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej. Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych – ustęp z miską porcelanową . Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych – umywalka. Demontaż PRZEPŁYWOWEGO OGRZEWACZA WODY . Instalacje sanitarne – montaż Instalacje sanitarne MONTAŻ ARMATURY WC niepełnosprawnych : 1. Miska wisząca wc dla niepełnosprawnych z deską wolnoopadającą, biała, STELAŻ PODTYNKOWY, PRZYCISK SPŁUKUJĄCY 3/6 2 FUNKCYJNY , BIAŁY. 2. Umywalka 65 cm dla osób niepełnosprawnych z otworem z przelewem, biała, ZESTAW Z SYFONEM umywalkowym dla niepełnosprawnych podtynkowy CHROM. 3. Odpływ Liniowy do wypełnienia 70 cm. 4. Bateria umywalkowa dla niepełnosprawnych, jednouchwytowa . 5. Grzejnik łazienkowy 50/110 CM, MOC 507 . 6. DRĄŻEK PRYSZNICOWY, CHROM , Zasłonka prysznicowa tekstylna biała 180/200. 7. Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach, BIAŁY, CHROM. 8. DOZOWNIK MYDŁA W PŁYNIE, BIAŁY. 9. Kosz na śmieci metalowy 25l naścienny, steel . 10. Pojemnik na papier toaletowy, chrom. 11. Lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem białe/chrom. 12. Uchwyt Umywalkowy/WC łukowy stały 60 cm stal nierzdewna fi25, 2 szt. 13. Uchwyt Uchylny WC 70 cm stal nierdzewna fi25. 14. Uchwyt Kątowy lewy 70/50 cm stal nierdzewna fi32. 15. Uchwyt Prosty 30 cm stal nierdzewna. 16. Uchwyt Prosty 110 cm stal nierdzewna fi32. 17. Zestaw prysznicowy podtynkowy z deszczownica, chrom. 18. Szczotka do WC z uchwytem ściennym, chrom. 19. Taboret łazienkowy biały. WC 2 : 1. Miska wisząca wc z deską wolnoopadającą, biała, STELAŻ PODTYNKOWY, PRZYCISK SPŁUKUJĄCY 3/6 FUNKCYJNY, BIAŁY . 2. Umywalka ścienna 30x45 cm. 3. Bateria umywalkowa chrom. 4. Lustro wiszące 60 cm. ANEKS KUCHENNY Demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych. Demontaż baterii umywalkowej lub zlewozmywakowej. Demontaż przepływowego ogrzewacza wody. Montaż armatury: 1. ZLEWOZMYWAK, Zestaw z syfonem. 2. BATERIA ZLEWOZMYWAKOWA. 3. PRZEPŁYWOWY PODGRZEWACZ WODY. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE Usługa kominiarska . UTYLIZACJA ODPADÓW BUDOWLANYCH Usunięcie z parteru gruzu i ziemi. Utylizacja odpadów budowlanych 5m3. Niniejsze zamówienie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Solidarne Społeczeństwo, Działanie: rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie: rozwój usług społecznych. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). Główny kod CPV: 45.00.00.00-7 Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45432114-6, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8 UWAGA! Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych dla zadania pn. „Adaptacja powierzchni użytkowej na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Wagańcu” (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). - z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę i podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę i podwykonawcę wymagania wskazanego w pkt. 4 i 5, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia, na każde żądanie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę, zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny ZP.271.11.2018. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 3. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Waganiec. 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – nazwa zamówienia ……………………………………., nr referencyjny ZP.271.11.2018. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach