Przetargi.pl
„Adaptacja pomieszczeń w budynku ZCE na potrzeby projektu „Aktywny senior tatrzański”.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja pomieszczeń w budynku ZCE na potrzeby projektu „Aktywny senior tatrzański”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja grupy pomieszczeń budynku ZCE( położonego w Zakopanem przy ul. oraz wykonanie siłowni zewnętrznej i miejsca gromadzenia odpadów selektywnych na zadaniu nr 2018/05 o nazwie: „Adaptacja pomieszczeń w budynku ZCE na potrzeby projektu „Aktywny senior tatrzański”. Projekt Współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 3.1.Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane, zakup dostawa i montaż oraz czynności towarzyszące w celu wykonania przedmiotu zamówienia obejmują w szczególności: 2) Aktualizację warunków technicznych przyłączenia i przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów niezbędnych do przyłączenia części objętej ingerencją projektowa do instalacji energii elektrycznej , 3) Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego rozpoczęcia robót oraz dokonanie takiego zgłoszenia w imieniu Inwestora. 4) Ustanowienie i opłacenie w imieniu Zamawiającego kierownika budowy oraz kierowników robót , 5) Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek obiektów lub ich części i demontaży wraz wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki. 6) Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym: ogrodzeń tymczasowych i oznakowania terenu robót). 7) Adaptację pomieszczeń na cele projektowe w szczególności wykonanie: a) ścian wewnętrznych nośnych murowanych jednorodnych z pustaka komórkowego, b) zamurowania otworów w ścianach istniejących pustakiem komórkowym c) ścianek działowych murowanych jednorodnych z pustaka komórkowego d) ścianek działowych z luksferów, szkła o zmiennej przezierności GDF, systemowych laminowanych, e) wymiana części stolarki okiennej na stolarkę EI 60, f) stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej w tym EI30,EI60, e) izolacji termicznej ściany zewnętrznej z wełny mineralnej, f) izolacji przeciwwilgociowej podłóg z papy, folii w płynie oraz folii PE, wraz z warstwą wyrównującą, g) izolacji termicznej podłogi ze styropianu EPS, h) wylewki betonowej zbrojonej siatką podłóg, i) posadzki podłóg z wykładziny elastycznej homogenicznej oraz płytek ceramicznych w pomieszczeniach mokrych, j) tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian i stropów. k) tynków zewnętrznych cienkowarstwowych fragmenty przebudowywanej ściany zewnętrznej, l) okładzin ceramicznych ścian wewnętrznych w pom. „mokrych” m) schodów zewnętrznych terenowych oraz zewnętrznej pochylni z balustradami przeznaczona dla osób niepełnosprawnych , n) zadaszenia schodów zewn. szkłem hartowanym, bezpiecznym na konstrukcji stalowej, o) instalacji wod. - kan; wraz z niezbędnym osprzętem i opomiarowaniem, p) instalacji hydrantowej wraz z niezbędnym osprzętem i opomiarowaniem, r) instalacji c.o.; wraz z niezbędnym osprzętem i opomiarowaniem, s) instalacji wentylacji mechanicznej wraz z niezbędnym osprzętem , t) instalacji elektrycznej, instalacja niskoprądowej( telewizyjnej , telefonicznej i komputerowej), wraz z niezbędnym osprzętem i opomiarowaniem, 8) Zakup, dostawę i montaż urządzeń technologicznych związanych z wprowadzaną funkcją budynku o których mowa w dokumentacji technicznej, 9)budowę małej architektury (siłowni zewnętrznej) wraz z zakupem, dostawą i montażem wyposażenia wyszczególnionego w dokumentacji technicznej takich jak: - orbitrek - masażer pleców - steper - twister stojąco-siedzący, - wioślarz - wyciąg górny - rower, 10) budowę ogrodzenia panelowego z bramą i furtką terenu ww. siłowni, 11) utwardzenia terenu selektywnego gromadzenia odpadów kostką betonową, 12)Uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich decyzji i zezwoleń niezbędnych do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę mediów oraz montażu urządzeń opomiarowania. 13) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji budowy, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie jeśli zaistnieje taka potrzeba z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym, w tym rzędnymi poziomu obiektu kubaturowego oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. 14) Przeprowadzenie wszelkich prób i rozruchów instalacji i urządzeń potwierdzonych stosownymi dokumentami załączonymi do dokumentacji budowy. 15) Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie warunków przeciwpożarowych (Państwowa Straż Pożarna) i sanitarnych bhp (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny). 16) Pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego na podstawie umowy obiektu lub potwierdzenia przyjęcia przez PINB bez sprzeciwu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, 17) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót w budynku i na terenie ZCE tylko częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części terenu niepodlegającej wyłączeniu. Harmonogram rzeczowo finansowy Wykonawca uzgodni z Dyrektorem ZCE . Zamawiający nie wskazuje ani nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia 3.2.Zabezpieczenie mediów: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zawartych z dostawcami, zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia mediów. 3.3.Zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie odrębnych umów zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia pomieszczeń socjalnych. 3.4. Materiały i rozwiązania techniczne równoważne: Jeżeli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wskazane w dokumentacji w opisany wyżej sposób materiały lub urządzenia określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od wskazanych producentów należy traktować wyłącznie jako wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach i informacji tj: katalogach, stronach internetowych producentów, itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając za równoważny produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających materiały lub urządzenia równoważne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do projektantów dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 3.5.Roboty zamienne - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy opisanego dokumentacją projektową. Wykonanie tych robót nie powoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot umowy opisany w dokumentacji projektowej. 3.6. Roboty zaniechane: Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi powodują zmniejszenie wynagrodzenia, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. 3.7. Roboty konieczne: Zamawiający dopuszcza możliwość konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wykonania robót nie przewidzianych w dokumentacji projektowej i nie wynikających z naturalnej konsekwencji procesu budowlanego opisanych tan robót (powszechnie stosowanych czy ogólnych rozwiązań konstrukcyjnych), w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy opisanego dokumentacją projektowa, poprawiającymi funkcjonalność lub ekonomikę użytkowania realizowanego przedmiotu umowy. 3.8.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. 3.9.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem :robót budowlanych: adaptacji pomieszczeń na cele projektowe, budowy małej architektury (siłowni zewnętrznej), budowy ogrodzenia panelowego, utwardzenia terenu selektywnego gromadzenia odpadów, W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ,w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika. Postanowienia dotyczące weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia ,zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej siwz. 3.10.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składa się dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt Wykonawczy, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót, (Zastosowana numeracja wynika z numeracji przyjętej w siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 z zaznaczeniem ,że dotyczy przetargu BZP.271.83.2019. Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 stycznia 2020 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 31 stycznia 2020 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4.Wykonawca ma do oferty załączyć wycenioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 10 do siwz. (Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do TER oraz nie może pominąć żadnej pozycji w TER)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach