Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym na potrzeby utworzenia izby pamięci funkcjonującej w strukturze MOK w Tuszynie, współfinansowane w ramach programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym na potrzeby utworzenia izby pamięci funkcjonującej w strukturze MOK w Tuszynie, współfinansowane w ramach programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń w budynku gminnym na potrzeby utworzenia izby pamięci i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego obejmującego przebudowę gminnego budynku gastronomicznego z częścią hotelową i adaptację pomieszczeń na potrzeby utworzenia izby pamięci w miejscowości Tuszyn ul. 3 Maja 49, działka nr ewid.124/1, obręb 8, na podstawie dokumentacji projektowej oraz Decyzji Nr 384/2018 z dnia 16.08.2018r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych znak BiGN.6740.378.2018.A.S.; Nr rej.2169.2018 wydanej przez Starostwo Powiatowe w Łodzi. 3. Zakres zadania obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1) Prace rozbiórkowe obejmujące: - rozbiórkę drewnianego sufitu kasetonowego sali tanecznej, - rozbiórkę pokrycia dachowego z papy na deskowaniu, - rozbiórkę konstrukcji dachowej nad salą taneczną oraz pozostałymi pomieszczeniami objętymi niniejszym etapem oraz wywóz materiałów z rozbiórki i utylizacja pokrycia dachowego (papy), 2) Wykonanie nowej konstrukcji dachowej, pokrycia i obróbek blacharskich obejmujących: - wykonanie więźby drewnianej o układzie krokwiowym, - wykonanie więźby dachowej w systemie kratownicowego dźwigara dachowego. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu wykonawczego dźwigarów kratownicowych obejmującego rozstaw, geometrię, przekrój elementów oraz wielkość płytki kolczastej, - montaż płyty OSB, - montaż izolacji termicznej- styropapy, - montaż papy termozgrzewalnej, - montaż kominków wentylacyjnych, - wykonanie nowego orynnowania przy połaci sali wystawowej oraz obróbek blacharskich. 3) Uzupełnienie tynków nad dachem. Wykonanie tynków ściany attykowej od wewnętrznej strony. 4) Roboty posadzkowe – wyburzenia obejmujące: - rozbiórkę posadzki z deszczułek na lepiku, - rozbiórkę posadzek z płytek ceramicznych, - rozbiórkę posadzek cementowych, - demontaż grzejników i pozostałości po instalacji c.o., - usunięcie warstwy gruntu podposadzkowego do poziomu umożliwiającego wykonanie projektowanych warstw podłogowych. 5) Powiększenie otworów, przygotowanie ścian, skucie tynków zagrzybionych i ich ponowne wykonanie – zakres robót : - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - odbicie tynków na ścianach i suficie pomieszczenia, w którym widoczne jest zagrzybienie oraz wysuszenie powierzchni poprzez nawiewy ciepłego powietrza, - dwukrotne odgrzybianie preparatem chemicznym powierzchni ścian i sufitu, - wykucie otworu wentylacyjnego w sali wystawowej w istniejącym kominie, - powiększenie otworów drzwiowych poprzez rozkucie, - wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych w pomieszczeniu występowania zagrzybienia, - zamurowanie istniejącego otworu w pomieszczeniu projektowanego WC, - wykonanie okładzin z płyt gips-karton zamurowanych otworów, - rozebranie boazerii, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach. 6) Wykonanie ścian z płyt gips-karton, oraz sufitu podwieszanego – zakres prac: - montaż ścianek działowych w systemie gips-karton na ruszcie metalowym, - montaż sufitu podwieszanego. 7) Wykonanie nowych posadzek – zakres prac : - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powierzchni pionowej części fundamentowej od strony posadzki, - wykonanie nowych podkładów betonowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej posadzki, - wykonanie izolacji termicznej posadzki, - wykonanie posadzki cementowej. 8) Wykładzina posadzkowa i ścienne – zakres prac : - montaż okładziny PVC na ścianach pomieszczeniu WC i porządkowym oraz socjalnym (rodzaj i kolorystykę wykładzin PVC należy uzgodnić z inwestorem na etapie wykonawstwa). 9) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – zakres prac : - wykucie z muru istniejących krat okiennych, - wymiana okien w pomieszczeniu 1.2, 1.3, 1.4, - wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych PVC ( pomieszczenie nr 1.1), - montaż parapetów wewnętrznych, - montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych drewnianych, - montaż drzwi dymoszczelnych pomiędzy izbą pamięci a salą konsumpcyjną. 10) Wykończenie ścian, gipsowanie, malowanie – zakres prac: - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, - malowanie powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów. 11) Prace uzupełniające – zakres prac : - wyposażenie pomieszczenia socjalnego w zabudowę kuchenną blatową ze zlewozmywakiem jednokomorowym i baterią nablatową. W skład zabudowy wchodzą szafki kuchenne dolne z blatem kuchennym. Podział umeblowania uzgodnić z zarządcą obiektu. - wykonanie oznakowania ewakuacyjnego wraz z opracowaniem instrukcji użytkowania obiektu pod kątem ochrony przeciwpożarowej. 12) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. 13) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. Instalacja przewiduje montaż instalacji ogrzewania podłogowego w oparciu o rury PE-RT/AI/PE-RT podłączone do dwóch belek rozdzielacza z 11 odejściami oraz montaż pieca elektrycznego o mocy 12 kW stanowiącego źródło ciepła. 14) Wykonanie instalacji wodociągowej. 15) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U oraz PVC-s wraz z białym montażem. 16) Wykonanie robót branży elektroenergetycznej obejmujących: - modernizację rozdzielnicy RG, - montaż rozdzielni tablicy TR wraz z wyposażeniem, - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego ogólnego oraz gniazd wtykowych, - wykonanie pomiarów istniejącej instalacji odgromowej budynku, - wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów odbiorczych. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza instalacji zewnętrznych zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi w 3 egz., 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 5) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia, 6) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 7) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 8) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 9) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 11) Sporządzenie planu BIOZ. 12) Wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i p. pożarowej (wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: gaśnice, koce, oznakowanie itp.), 13) Zlecenie badania wody i poniesienie kosztów z tym związanych, 14) Zgłoszenie zakończenia robót do Powiatowej Inspekcji Sanitarnej oraz Powiatowej Straży Pożarnej. Zadanie jest dofinansowane w ramach programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 ). UWAGA I Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym na potrzeby utworzenia izby pamięci funkcjonującej w strukturze MOK w Tuszynie”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach