Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 6 w Zduńskiej Woli przy ul. Złotej 67 z przeznaczeniem na potrzeby przedszkola wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane i instalacyjne w zakresie rozbudowy i przebudowy części budynku szkoły podstawowej na przedszkole czteroodziałowe, przebudowy zespołu żywieniowego oraz zagospodarowania terenu. Roboty budowlano-montażowe objęte przedmiotem zamówienia odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie szkolnym. Zakres rzeczowy robót związanych z przebudową i adaptacją pomieszczeń ze zmianą funkcji wykonać należy w dwóch miejscach: Bryła Nr 1 - przebudowa zespołu żywieniowego zlokalizowane w piwnicy (szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza z listopada 2011 r. z uwzględnieniem zmian wprowadzonych zamienną dokumentacją budowlano-wykonawczą z listopada 2013 r.) Przebudowa ma na celu dostosowanie istniejących pomieszczeń do obecnie obowiązujących przepisów i obejmuje: - wyburzenie części istniejących ścian działowych, - budowę nowych ścian działowych, - zamurowanie części otworów, - osadzenie nadproży i wykucie nowych lub zmianę wymiarów istniejących otworów w ścianach konstrukcyjnych, - przemurowanie istniejących otworów i wykucie nowych w ścianach działowych, - wykucie otworów dla wentylacji mechanicznej i wyprowadzenie pionów wyrzutni po elewacji ponad dach, a także kanału czerpni minimum 2 metry ponad poziom terenu, - wymianę ślusarki drzwiowej, - skucie i wykonanie nowych posadzek (pomieszczenia całej strefy), - obudowę części kanałów wentylacyjnych, - malowanie ścian i sufitów (pomieszczenia całej strefy), - przebudowę instalacji elektrycznej, co i ct, wentylacji, wod-kan, - zmianę lokalizacji części grzejników, - aranżację i wyposażenie wnętrz, - zewnętrzną instalację kanalizacji technologicznej. Bryła Nr 4 - adaptacja i przebudowa w południowo-wschodniej części budynku - przedszkole czteroodziałowe (szczegółowy opis robót zawiera zamienna dokumentacja budowlano-wykonawcza z listopada 2013 r.) Pomieszczenia przeznaczone na adaptację stanowią część zaplecza hali sportowe, tj. sala do gimnastyki korekcyjnej, sala siłowni z zapleczem socjalno-sanitarnym oraz część korytarza. Część budynku adaptowana na przedszkole niepodpiwniczona, parterowa z dachem płaskim. W adaptowanej części znajdować się będą komunikacja, sala zajęć grupowych i sala zajęć ruchowych z dostępem do toalet i pomieszczenia porządkowego. W ramach przedmiotowych robót przewiduje się rozbiórkę części budynku przylegającej do szczytowej ściany hali sportowej oraz budowę w tym miejscu nowej bryły przedszkola, Projektowana rozbudowa parterowa, niepodpiwniczona z dachem płaskim. W zakresie robót jest docieplenie adaptowanych zewnętrznych ścian oraz pełna wymiana ślusarki okiennej. Główne wejście od strony ul. Reymonta, wejście dostosowane dla osób niepełnosprawnych przez montaż platformy zewnętrznej. W dobudowywanej części znajdować się będą trzy sale zajęć grupowych z dostępem do toalet i pomieszczeń porządkowych, korytarz-poczekalnia, szatnie, zespół rozdzielni posiłków i zmywalni oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszelkie roboty budowlane, w tym roboty rozbiórkowe, remontowe w części adoptowanej, ziemne i fundamentowe, murowe, konstrukcyjne, dachowe, elewacyjne, wykończeniowe, roboty instalacyjne, w tym instalacja wentylacji mechanicznej, wodociągowa, ciepłej wody z węzła cieplnego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, instalacji co i ct oraz roboty elektryczne, w tym instalacja oświetlenia i gniazd, instalacje słaboprądowe, zasilanie urządzeń technologicznych i wentylacji mechanicznej, instalacje odgromową. Powierzchnia zabudowy po przebudowie - 682,77 m2 Powierzchnia użytkowa po przebudowie - 595,81 m2 Kubatura po przebudowie - 3.047,51 m2 Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu i dostawy wyposażenia sal przedszkolnych i szatni w meble, sprzęt i urządzenia zabawowe. Zagospodarowanie terenu - powierzchnie utwardzone, ogrodzenia, plac zabaw, oświetlenie (szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja budowlano-wykonawcza z listopada 2011 r. oraz zamienna dokumentacja budowlano-wykonawcza z listopada 2013 r.) W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane związane z: - rozbiórką istniejącego ogrodzenia prefabrykowanego betonowego oraz z siatki na słupkach betonowych, - rozbiórką betonowego ciągu pieszego wzdłuż istniejącego ogrodzenia przeznaczonego do rozbiórki, - uzupełnieniem ogrodzenia klinkierowo-stalowego wzdłuż granicy działki nr 100/4, - wykonaniem ogrodzenia systemowego palisadowego (przęsło 1,5x2; słupki stalowe 60x60mm dł. 2,10m ; wypełnienie przęsła z profili 20x20 mm) wzdłuż granicy działek, po granicy placu zabaw od strony ul. Reymonta wraz bramą i furtką, - dojście do placu - ciąg pieszy z drobnowymiarowej kostki betonowej o szer. 1,50 m, - wykonaniem na wprost wejścia do przedszkola placu zabaw o wymiarach 26,50x17,80 ogrodzonego z trzech stron płotkiem panelowym. Plac zabaw wyposażyć w: zjeżdżalnię, zestaw sklepik, sprężynowce na stalowej sprężynie (2 szt.), zestaw rekreacyjny trzywieżowy, piaskownicę dwudzielną, karuzelę z 4 siedziskami, huśtawkę wagową podwójna, huśtawkę wahadłowa 2-osobowa, ławki (4 szt.), kosze na śmieci (2 szt.), regulamin placu zabaw. Nawierzchnię placu zabaw wykonać z piasku o uziarnieniu, składzie i grubości zgodnie z PN-EN 1177 oraz posiadającego świadectwo dopuszczenia do stosowania na placach zabaw. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać deklaracje zgodności z polskimi normami, atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania, - wykonaniem obsadzenia trawą sportową powierzchni adaptowanej na potrzeby szkoły w związku z przesunięciem ogrodzenia, - rozbiórką rampy ewakuacyjnej z hali sportowej, -wykonaniem nawierzchni utwardzonych placu manewrowego oraz drogi pożarowej chodnika, ciągów pieszo-jezdnych, jezdni od bramy wjazdowej do istniejących dróg na terenie posesji, - wykonanie opaski żwirowej wokół rozbudowanej bryły budynku, - rozbudową zewnętrznej sieci elektrycznej oświetlenia terenu, - przebudową instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót budowlano-monażowych i instalacyjnych w części obiektu oznaczonej jako BRYŁA Nr 2 - przebudowa sali gimnastycznej i zaplecza magazynowo-szatniowo-socjalnego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót zawiera: - Projekt budowlano-wykonawczy, - Zamienny projekt budowlano-wykonawczy, - przedmiary robót - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, będące załącznikami do niniejszej SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411) a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001 a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach