Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój współpracy instytucji medycznych Białorusi i Polski w celu podniesienia jakości diagnostyki onkologicznej oraz organizacji pomocy w nagłych wypadkach - przeniesienie Oddziału Laryngologicznego i Pracowni Endoskopii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wykonaj

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój współpracy instytucji medycznych Białorusi i Polski w celu podniesienia jakości diagnostyki onkologicznej oraz organizacji pomocy w nagłych wypadkach - przeniesienie Oddziału Laryngologicznego i Pracowni Endoskopii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój współpracy instytucji medycznych Białorusi i Polski w celu podniesienia jakości diagnostyki onkologicznej oraz organizacji pomocy w nagłych wypadkach - przeniesienie Oddziału Laryngologicznego i Pracowni Endoskopii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z ich wyposażeniem w systemie zaprojektuj i wykonaj. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 7 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie projektu pełno branżowego (budowlanego i wykonawczego), uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie prac budowlanych - przebudowa pomieszczeń szpitalnych usytuowanych w budynku A na potrzeby: a) lokalizacji Oddziału Laryngologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach b) Pracowni Badań Endoskopowych Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z niezbędnym wyposażeniem ujętym w programie funkcjonalno - użytkowego stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4.W wyniku realizacji przedmiotowej inwestycji szpital zostanie dostosowany do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. 5.Zaleca się aby Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych zweryfikował dla swoich potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego, zbada aktualny stan budynku oraz zapozna się ze sposobem i systemem działania Szpitala od strony organizacyjnej. 6.Obiekt jest funkcjonującym szpitalem wielospecjalistycznym, stanowiącym jedną z kluczowych placówek służby zdrowia w skali regionu. Prace budowlane i instalacyjne, należy zaprojektować i wykonać tak aby gwarantowały bieżącą eksploatację całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla pozostałej części szpitala należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 7.Wykonawca wyposaży pomieszczenia zgodnie z opisem określonym w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym integralną część SIWZ tj. załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonywał uzgodnień z Zamawiającym, zarówno na etapie projektowania jak i wykonawstwa, harmonogramu wykonania poszczególnych prac. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerowania w przyjęty harmonogram realizacji zadania na każdym etapie inwestycji, z uwzględnieniem konsekwencji wynikających z tej ingerencji. 10.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót. 11.Prace prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie działającego obiektu. Z tych powodów transport materiałów oraz praca sprzętu i maszyn budowlanych nie mogą stanowić nadmiernego utrudnienia ani zagrożenia dla eksploatacji i użytkowania obiektu. 12.Teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych. Sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego. Rusztowania i pomosty robocze powinny być zabezpieczone za pomocą szczelnych ogrodzeń przed dostępem osób z zewnątrz. 13.Miejsce składowania materiałów zostanie wskazane przez przedstawicieli Zamawiającego na wprowadzeniu. Materiały należy dowozić na bieżąco w ograniczonych ilościach unikając składowania na terenie dużych ilości nie wbudowanych materiałów. 14.Gruz, materiały z rozbiórki nie przeznaczone do ponownego wykorzystania, itp. należy wywozić na bieżąco z terenu budowy. Wykluczone jest składowanie i magazynowanie materiałów łatwopalnych. Materiały takie winny być dowożone na bieżąco, w ilości nie przekraczającej dziennego zużycia. 15.Wykonawca wykona wszystkie prace wstępne potrzebne do zorganizowania zaplecza, doprowadzi instalacje niezbędne do jego funkcjonowania oraz wyposaży w odpowiednie obiekty i drogi montażowe. Wykonawca jest zwłaszcza zobowiązany do uzyskania doprowadzenia, przyłączenia wszelkich czynników i mediów energetycznych do zaplecza i placu budowy, takich jak: energia elektryczna, gaz, woda, ścieki itp. Zabezpieczenie korzystania z ww nośników i mediów energetycznych należy do obowiązków Wykonawcy i jest on w pełni odpowiedzialny za uzyskanie wszystkich warunków technicznych przyłączenia, dokonanie uzgodnień itp. 16.Zamawiający może udostępnić odpłatnie media (woda, energia elektryczna) niezbędne do realizacji zadania. Miejsca poboru, dopuszczalna moc i szczegółowe warunki techniczne podłączenia - do uzgodnienia po wprowadzeniu na teren budowy. Kable, przewody i rozdzielnie od miejsc przyłączenia zapewnia wykonawca na własny koszt. 17.Wykonawca w ramach umowy ma uprzątnąć plac budowy po zakończeniu każdego elementu robót i doprowadzić go do należytego stanu po zakończeniu robót i likwidacji placu budowy. 18.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz 24 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi na urządzenia i sprzęt stanowiący wyposażenie pomieszczeń, przy czym okres gwarancji sprzętu i urządzeń zamontowanych w pomieszczeniach wydłuża się o czas naprawy sprzętu. 19.Wszystkie materiały winien zapewnić Wykonawca robót budowlanych (koszt należy uwzględnić w ofercie). 20.Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Należy również wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej oraz będzie posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty i inne. 21.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji technicznej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w SIWZ. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu wymaga się wadium. Kwota wadium wynosi: 37.500,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt od 3.2 - 3.5.) - oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie w sekretariacie szpitala, w terminie do dnia 03.06.2013r. do godz. 09:30, a kopię dołącza do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 (z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 03/06/2013r. do godz. 09:30 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach