Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na oddziały przedszkolne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 16a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 270-88-04 , fax. 0-32 270-88-04
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13
    ul. Gomułki 16a 16a
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 270-88-04, fax. 0-32 270-88-04
    REGON: 27808256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso13.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na oddziały przedszkolne w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem publicznym objęte są roboty remontowo-budowlane w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach przy ul.Gomułki 16a związane z przebudową i adaptacją części pomieszczeń na parterze w segmencie V budynku Szkoły na pomieszczenia przedszkola wg dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej opracowanej przez Biuro Architektoniczne Moskwa i Rachuba s.c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej: Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach, ul. Gomułki 16a stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ - przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych i uwzględnienia tego faktu w harmonogramie robót . Zamawiający zaleca wizję lokalną. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia Szkoły i w tym celu m.in.: - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Przedstawione w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zmówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. nr 113,poz.759 z późn. zm.) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na podmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 2 lata, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Inne wymagania: - wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie - przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych placówkach oświatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji (dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach