Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń części parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z budową parkingu i doposażeniem placu zabaw.

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23
    19230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.szczuczyn.pl; bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń części parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z budową parkingu i doposażeniem placu zabaw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest adaptacja pomieszczeń części parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z budową parkingu i doposażeniem placu zabaw. Adaptacja pomieszczeń części parteru Szkoły Podstawowej na potrzeby oddziału przedszkolnego ma za zadanie dostosowanie wydzielonej części parteru wraz z wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych adaptacyjnych dla potrzeb docelowej funkcji - 4 - oddziałowego oddziału przedszkolnego dla dzieci w wieku 3-4 lata. W szczególności planuje się: dostosowane układu pomieszczeń parteru - przebudowa ścian działowych; wydzielenie oddziału przedszkolnego jako odrębna strefa pożarowa od pozostałej części szkoły; remont posadzek, ścian i sufitów; wymianę drzwi wewnętrznych; wykonanie nadproży; wymianę elementów wyposażenia; nowa aranżacja i wyposażenie sali zajęć, szatni i pozostałych pomieszczeń zgodnie z zestawieniami materiałów dołączonymi do dokumentacji, zmiany w istniejącej instalacji wodno‐kanalizacyjnej w zakresie niezbędnym do obsługi nowoprojektowanych pomieszczeń, zmiany w istniejącej instalacji elektrycznej w zakresie niezbędnym do obsługi nowoprojektowanych pomieszczeń; wyburzenie ściany w miejscu projektowanych drzwi wejściowych; wymiana części okien o odporności ogniowej EI 30 pomiędzy strefami ZLIII; wykonanie na elewacji pionowych pasów EI 60 szer. 2m i REI 60 szer. 4m pomiędzy strefami ZLIII z materiałów niepalnych; wykonanie wnętrz sal z materiałów niepalnych zgodnie z wytycznymi ppoż.; wykonanie dodatkowych schodów zewnętrznych, remont łazienek z dostosowaniem ich dla użytkowników odpowiedniej grupy wiekowej, usunięcie nieczynnych zbiorników na ścieki kolidujących z inwestycją (parkingiem); wykonanie placu parkingowego wraz z wytyczeniem miejsc postojowych; budowa placu zabaw – montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem zieleni. Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanych decyzji o pozwolenie na budowę nr 28/2018 i 29/2018 z dnia 20.02.2018r. wydanych przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawiera załącznik numer 5 i 8 do SIWZ, stanowiące wzór umowy, dokumentację projektową. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 06 sierpnia 2018r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach