Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 16 91
- Data zamieszczenia: 2015-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 16 91
REGON: 00001775600252 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń budynku O/ZUS w Opolu po ZETO na archiwum zakładowe i pomieszczenie belownicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku O/ZUS w Opolu przy ul. Wrocłaskiej 24 po ZETO na archiwum zakładowe i pomieszczenia belownicy wraz z dostawą i montażem regałów jezdnych. 2.Zakres robót opisany jest w: 1).Projekcie budowlanym, 2).Projekcie wykonawczym, 3).Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 4).Przedmiarach robót. Zadanie będzie realizowane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 775/13 z dnia 02.12.2013 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Opola. 3.Zaleca się przeprowadzenie przed złożeniem oferty przez wykonawcę, wizji lokalnej w siedzibie zamawiającego. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z przedstawicielami zamawiającego: Panią Alicją Węgrzyn tel. 4511400 lub Panem Dariuszem Skałubą tel. 77 4511606. 4.Kosztorysy ofertowe należy sporządzić na podstawie: Projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarów robót, metodą kalkulacji uproszczonej, z podaniem cen jednostkowych robót poszczególnych pozycji przedmiarowych wraz z wycenionym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny. Ceny jednostkowe robót poszczególnych pozycji przedmiarowych muszą uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót objętych daną jednostką przedmiarową w tym koszty pośrednie i zysk. 5.Podane w przedmiarze podstawy wyceny, odpowiadające układowi i bazie normatywnej KNR-ów, lub innych katalogów są jedynie drogą do identyfikacji wymagań technicznych i jakościowych związanych z wykonaniem roboty z danej pozycji przedmiarowej. Pozycje przyjęte przez analogię należy wycenić zgodnie ze szczegółowym opisem pozycji na podstawie analizy indywidualnej. 6.Wykonawca opracuje ofertę po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w przedmiarach robót, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w projekcie budowlanym, w projekcie wykonawczym oraz po dokonaniu wizji lokalnej obiektu. 7.Kolejność pozycji kosztorysów ofertowych winna odpowiadać kolejności pozycji w przedmiarach. Pozycje przedmiaru, które nie zostaną wycenione będą uważane jako pozycje scalone z innymi pozycjami kosztorysu ofertowego. 8.Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej w godzinach popołudniowych , tj. od godz. 16:00 do godz. 22:00 i w dni wolne od pracy. 9.Wybrany wykonawca wskaże przed podpisaniem umowy kierowników robót w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej z odpowiednimi uprawnieniami, wraz z ustanowieniem jednego z nich kierownikiem budowy, który będzie koordynatorem wszystkich branż. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie kierowania robotami oraz dokument potwierdzający, że są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 10.Wartość umowy ustanowiona będzie na podstawie ceny ofertowej określonej kosztorysami ofertowymi opracowanymi na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót. 11.Protokolarne przekazanie Wykonawcy placu robót nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania terenu wykonywania robót. 12.Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący CZĘŚĆ II SIWZ. 13.Wszelkie zmiany, modyfikacje, wyjaśnienia treści SIWZ oraz treść odwołania - jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ - zamawiający będzie zamieszczał na oficjalnej stronie internetowej ZUS (www.zus.pl), na której jest publikowane ogłoszenie o niniejszym postępowaniu. Dodatkowe informacje umieszczane są poniżej ogłoszenia głównego. Zaleca się bieżące sprawdzanie treści aktualizowanego ogłoszenia do upływu terminu składania ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27