Przetargi.pl
Adaptacja poddasza w zabytkowym budynku pałacu w Łosiowie dla potrzeb centrum edukacji ekologicznej i dziedzictwa kulturowego oraz związane z tym prace budowlano – konserwatorskie elewacji pałacu i konstrukcji dachu wraz z jego ceramicznym pokryciem

Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie ogłasza przetarg

  • Adres: 49330 Łosiów, ul. Główna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4 125 297 , fax. 77 4 125 368
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
    ul. Główna 1
    49330 Łosiów, woj. opolskie
    tel. 77 4 125 297, fax. 77 4 125 368
    REGON: 451596500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza w zabytkowym budynku pałacu w Łosiowie dla potrzeb centrum edukacji ekologicznej i dziedzictwa kulturowego oraz związane z tym prace budowlano – konserwatorskie elewacji pałacu i konstrukcji dachu wraz z jego ceramicznym pokryciem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe przedsięwzięcie polega na robotach budowlanych związanych z adaptacją poddasza w zabytkowym budynku pałacu w Łosiowie dla potrzeb centrum edukacji ekologicznej i dziedzictwa kulturowego oraz związane z tym prace budowlano-konserwatorskie elewacji pałacu i konstrukcji dachu wraz z jego ceramicznym pokryciem. Zakres prac obejmował będzie: - renowację i konserwację drewnianych elementów konstrukcji więźby dachowej budynku pałacu, - wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na budynku w zakresie oznaczonym kolorem czerwonym na "rysunku6-rzut-dachu" oraz z wyłączeniem pokrycia kopuły wieży, (nachylenie połaci dachowych pokrytych dachówką wynosi 45 – 50 st.) - wymianę obróbek blacharskich na dachu oraz gzymsach i murkach osłonowych, - renowację, konserwację i odtworzenie brakujących i uszkodzonych elementów gzymsów i opasek wieży, - renowację i konserwację tynków zewnętrznych wieży do poziomu tarasu widokowego. Wszystkie przewidziane do wykonania prace budowlane zostaną przeprowadzone w sposób zgodny z opisem i zakresem robót konserwatorskich przedstawionych w Programie konserwatorskim dla pałacu w Łosiowie, który został zatwierdzony przez Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków w Opolu jako spełniający wymogi ochrony dóbr kultury. Na prowadzenie robót w tym zakresie zostało wydane pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – Pozwolenie nr 40/N/2016 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru. ADRES INWESTYCJI Działka nr 795 49-330 Łosiów, ul. Główna 1 Gmina Lewin Brzeski Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Na opis przedmiotu zamówienia składają się: - opis przedmiotu zamówienia część III SIWZ - projekt budowlany na adaptacje poddasza w zabytkowym budynku pałacu w Łosiowie dla potrzeb centrum edukacji ekologicznej i dziedzictwa kulturowego oraz związane z tym prace budowlano-konserwatorskie elewacji pałacu i konstrukcji dachu wraz z jego ceramicznym pokryciem, - program konserwatorski pałacu w Łosiowie, - przedmiary robót. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia – część III SIWZ, b) udzielenie min. 3 letniego okresu gwarancji na zastosowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót bez uwag. Warunki realizacji robót budowlanych: a) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie. b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas realizacji robót obciążają Wykonawcę. c) Realizacji robót budowlanych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym związane z zagospodarowaniem odpadów przez podmioty spełniające warunki określone ww. aktem prawnym, w pozycjach przedmiaru robót związanych z powstaniem odpadów. d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: o pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BGK- Oddział Opole 52 1130 1219 0026 3137 0620 0004 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje zchwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, o nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy; b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji; c) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy d) Wypełniony przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ. e) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach