Przetargi.pl
Adaptacja obiektu na potrzeby PSG w m. Opole

Śląski Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324144154 , fax. 324144708
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Oddział Straży Granicznej
    ul. Dąbrowskiego 2
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 324144154, fax. 324144708
    REGON: 273159157
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaski.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja obiektu na potrzeby PSG w m. Opole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na adaptacji obiektu na potrzeby PSG Opole obejmujących: Część I zamówienia: 1) wykonanie robót izolacyjnych i wykończeniowych w holu wejścia głównego, w tym: a) poziomej iniekcji przeciwwilgociowej, b) przebudowie rurociągów istniejącej instalacji c.o., c) uszczelnienia pod tynk, d) tynków z zapraw renowacyjnych, e) szpachli nawierzchniowej z zaprawy renowacyjnej, f) powłok malarskich, g) kasetonowych sufitów podwieszanych, h) wymiana lamp oświetleniowych, i) pozostałych praz zabezpieczających i wykończeniowych, w tym demontaż i montaż czytników kart dostępu i wyłączników elektrycznych prądu, 2) rekonfigurację i rozbudowę posiadanego przez Zamawiającego systemu w budynku nr 1, 2, 3 i 4 w tym: a) kontroli dostępu firmy Aritech, b) oddymiania firmy D+H, c) systemu sygnalizacji pożaru firmy POLON-ALFA w oparciu o równoważne i kompatybilne urządzenia i podzespoły, w celu dostosowania tych systemów do współpracy zgodnie z obowiązującymi przepisami ppoż. Wykonawca robót w oparciu o założenia przygotuje opracowanie dot. sposobu wykonania rekonfiguracji. Powyższe opracowanie winno zostać uzgodnione z rzeczoznawcą ds. ppoż. oraz z Zamawiającym, 3) przebudowę złącza kablowego zlokalizowanego na zewnątrz budynku nr 1 i przeniesienie do niego tablicy pomiarowej, wyłącznika ppoż budynku 1-4 i części rozdzielnicy głównej; pozostawienie wewnątrz budynku 1-4 tylko rozdziału energii dotyczącego tego budynku. Wykonawca w imieniu Zamawiającego jest zobowiązany do prowadzenia wszelkich uzgodnień i zgłoszenia robót w zakładzie energetycznym. Część II zamówienia: 1) wykonanie tymczasowej bramy wjazdowej, w tym: a) rozbiórka części ogrodzenia z siatki panelowej i podmurówki betonowej b) wykonanie bramy dwuskrzydłowej c) wykonanie słupków bramy, uzupełnienie części przęsła ogrodzenia – skrócone przęsło siatki panelowej i podmurówki systemowej, 2) montaż zewnętrznego dzwonka bezprzewodowego przy tymczasowej bramie wjazdowej, 3) budowie zewnętrznej kanalizacji kablowej, 4) wykonanie instalacji odgromowej – uziom otokowy, 5) izolacji ścian piwnic, w tym: a) odkopanie ścian zewnętrznych b) wykonanie powłok izolacyjnych c) zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu warstwami 6) przebudowa zewnętrznego zejścia do piwnicy, w tym: a) wyburzenie muru oporowego schodów zejściowych b) wykonanie nowego muru oporowego z betonu zbrojonego c) wykonie izolacji przeciwwilgociowych muru oporowego d) wyburzenie schodów zejściowych do piwnicy e) wykonanie nowych schodów zejściowych do piwnicy f) wymiana drzwi zewnętrznych do piwnicy g) wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej na murze oporowym h) wykonanie zwieńczenia muru oporowego z cegły klinkierowej i) montaż poręczy ze stali nierdzewnej na murku oporowym przy schodach zejściowych do piwnicy j) wykonanie okładziny z płytek klinkierowych na murku oporowym, k) wykonanie okładziny schodów zewnętrznych z antypoślizgowych płytek gresowych. 7) wykonaniu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: a) wykonanie studni, rurociągów, b) wpustów podwórzowych, odwodnień powierzchniowych (korytkowych) c) wykonanie przyłączy instalacji kanalizacyjnych budynków, przyłączy rur spustowych, d) wymiana czyszczaków rur spustowych, wraz z redukcjami systemowymi (110/160), e) prace związane – wykopy, podsypki, zasypki, przekucia studni i uszczelnienia połączeń, pomiary, próby szczelności, 8) wykonanie nowych nawierzchni placu pieszo-jezdnego, w tym: a) rozbiórki nawierzchni utwardzonych b) usunięcie warstw podbudów istniejących i zasypek c) korygowanie gruntu i profilowanie terenu d) zagęszczanie gruntu po korygowaniu i profilowaniu e) wykonanie podsypek i warstw podbudowy (piasek, kruszywo łamane) – z zagaszaniem mechanicznym warstwowo f) brukowanie nawierzchni (kostka brukowa betonowa trapezowa szara – dostarcza inwestor) g) wyznaczanie pasów postojowych (kostka brukowa betonowa kolorowa – dostarcza wykonawca) h) ułożenie obrzeży na ławach betonowych (obrzeża – dostarcza inwestor), 9) rozbiórka murowanego obiektu gospodarczego przy ogrodzeniu, 10) wywozy odpadów - gruzu asfaltowego, betonowego, ceglanego, ziemi, drewna i innych materiałów z rozbiórek, 11) innych prac związanych z realizacją powyższego zakresu, w tym zabezpieczenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie niezbędnych urządzeń tymczasowych - kładek, poręczy, ogrodzeń, oznakowania i sygnalizacji, oświetlenia, itp., a także robót tymczasowych polegających na: podwieszeniu sieci i instalacji obcych, przyłączaniu istniejących i przebudowywanych sieci w celu zapewnienia odbioru ścieków deszczowych i sanitarnych, 12) Obsługa geodezyjna tj.: a) geodezyjne wytyczenie odcinków sieci i urządzeń kanalizacyjnych wraz z wykonaniem geodezyjnych szkiców tyczenia, b) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym szkiców polowych uwzględniającej ewentualne, poczynione na etapie realizacji robot zmiany oraz infrastrukturę techniczną dotychczas zrealizowaną. Część III zamówienia: 1) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniach garażowych dla samochodów osobowych, w tym: a) skucie tynków wewnętrznych b) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (zamontowane są natynkowo) c) zasypanie kanału do obsługi samochodów d) zasypaniu kanału po instalacji grzewczej e) przemurowanie pęknięć w ścianach f) wykucie spoin ścian w strefach przypodłogowych (spoiny zdegradowane) g) wykonanie warstw podłogi (izolacja przeciwwilgociowa, warstwa wyrównawcza, posadzka z płytek gresowych) h) wykonanie izolacji poziomej ścian działowych (podcinka) i) wykonaniu podbitki okapu dachu j) tynkowanie ścian zaprawa z domieszkami renowacyjnymi (porotwórczymi) k) malowanie ścian (farba krzemianowa) l) montaż instalacji i osprzętu na ścianach otynkowanych (materiał uprzednio zdemontowany) ł) wymiana bramy garażowej stalowej na bramę segmentową docieploną z drzwiami serwisowymi, z napędem elektrycznym oraz z okienkami doświetlającymi (min 11 szt.), m) licowanie płytkami klinkierowymi ścian zewnętrznych garażów, (spoina szeroka) 2) przeróbka instalacji odwodnienia oraz przeróbka okapu części dachu budynku nr 3, w tym: a) zmiana kierunku nachylenia rynny b) montaż rury spustowej i przyłączenie jej do rynny c) przedłużenie połaci dachu poza krawędź ściany (o ok. 20 cm) 3) podbitka okapu, w tym: a) impregnacja biochronna desek przed montażem, b) montaż i malowanie desek struganych 4) wykonanie instalacji wentylacji, w pomieszczeniach biurowych w budynku nr 1, w tym: a) montaż rurociągów z blachy stalowej o średnicy 125 mm, wraz anemostatami i kratkami wentylacyjnymi, przyłączonymi do wentylacyjnych pionów kominowych b) montaż nasad kominowych obrotowych c) montaż nawiewników okiennych d) wykonanie obudowy rurociągów wentylacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie z profili e) inne prace związane – ostrożne przekucia ścian lub wiercenie z zastosowaniem dmuchawo -odsysacza, zamurowania, prace wykończeniowe (szpachlowanie, gruntowanie, malowanie) 5) montaż zadaszeń zabezpieczających wejścia do budynków, w tym: a) zadaszenie wejścia głównego do budynku nr 1 b) daszek wejścia do budynku nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. w formie konsorcjum) - pełnomocnictwo dla lidera. 2. Formularz Oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach